ORLY? Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er hvertfall med på en eller annen tur i sept. tror jeg, så lenge det passer. Skogen er jo fin og fått litt mere varierende farger nå, så det kan jo være intressant. Elvevandring maybe..? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg tenkte også på elvevandring av noe slag. Hva synes folk om det? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Men det er fortsatt behov for en bil til. Har azathosk fått overtalt kompis med bil? Azathosk har i det minste snakket med kompis med bil. En flott liten Kia. Han er i utgangspunktet positivt, men skal sjekke opp med kalenderen sin først. Jeg skal minne han på det i morgen og mase på han helt til han ikke kan gjøre annet enn å si ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Azathosk har i det minste snakket med kompis med bil. En flott liten Kia. Han er i utgangspunktet positivt, men skal sjekke opp med kalenderen sin først. Jeg skal minne han på det i morgen og mase på han helt til han ikke kan gjøre annet enn å si ja. Det høres ut som en god plan. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Azathosk har i det minste snakket med kompis med bil. En flott liten Kia. Han er i utgangspunktet positivt, men skal sjekke opp med kalenderen sin først. Jeg skal minne han på det i morgen og mase på han helt til han ikke kan gjøre annet enn å si ja. Det høres ut som en god plan. Du må bare stille ønsket på rette måte "så du har ikke tid til å kjøre oss ?", da spiller det ingen ting om han sier ja eller nei siden begge svarene gir en tolkbar positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg tar meg nok en tur til Oslo sentrum i morgen. Det er bokfestival, Matstreif og kulturnatt. Og sikkert mye mer. Fyrverkeri fra flåte mellom festningen og Aker brygge kl 23. Burde være mulig å finne noen motiver. Vet ikke når jeg kommer meg ned, men det er mye som starter fra ca kl 18 og utover. (bokfestivalen og matstreif fortsetter på lørdag) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 høres interesant ut. jeg har litt planer om pubquiz klokken 18. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Slik det ser ut kan jeg ha tid til en tur på førstkommende søndag. Noen som er med? Må bli start ca 12:00 da jeg må være hjemme igjen i 17:30 tida. (tar en time i fra Oslo og hjem) Noe usikkert vær til helga, og jeg har for min del fått bok av vann for noen uker. Tror også kamerauystyret har det, tømte sooblenderen for vann i går da det ble en dam inni i den. Rant også vann ut fra der man setter i ledninger når jeg kom hjem. Dette med regntrekk... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 skal kanskje stenge hytten til helgen så må nesten se det ann. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Slik det ser ut kan jeg ha tid til en tur på førstkommende søndag. Noen som er med? Må bli start ca 12:00 da jeg må være hjemme igjen i 17:30 tida. (tar en time i fra Oslo og hjem) Noe usikkert vær til helga, og jeg har for min del fått bok av vann for noen uker. Tror også kamerauystyret har det, tømte sooblenderen for vann i går da det ble en dam inni i den. Rant også vann ut fra der man setter i ledninger når jeg kom hjem. Dette med regntrekk... Regner med at jeg har tid for en rusletur hvertfall.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 skal kanskje stenge hytten til helgen så må nesten se det ann. Når man har en "hytten" er det ikke noen som stenger den for deg da? Er vell med oppvarmet innkjørsel og det hele, trengs vell ikke stenges? En hytte i fjellheimen må man kanskje stenge. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når man har en "hytten" er det ikke noen som stenger den for deg da? Er vell med oppvarmet innkjørsel og det hele, trengs vell ikke stenges? haha. er hytte ved sjøen med selvlagde brygger Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 For de som ikke kjenner til Oslo Reptilpark, så holder den til i St.Olavsgate 2 - På toppen av Akersgata Her er en del bilder jeg har tatt i parken tidligere.. og en link til parkens hjemmesider : http://www.reptilpark.no/ Flotte bilder ThorEH. Har selv vært der men mine bilder kan ikke sammenlignes. Har du brukt (macro)blitz? Hvordan stiller eierne seg til det? Turte ikke å bruke blits sist i fare for å skremme dyrene... Heisann, Beklager seint svar men jeg har vært ute og reist litt. Ang blits, så er vel alle bildene mine tatt med enten macroblitser eller eksterne med softbokser på. Blits går helt fint, og de fleste dyrene affiserer seg ikke med det i det hele tatt - andre støkker litt ved første og andre blink. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nå har jeg mistet litt tråden her (bokstavlig talt). Bortsett fra den bilturen der det ikke er plass til flere i limousinen til Tomsi, hva er egentlig avtalt av Oslo AKAM-treff fremover? Er søndag førstkommende sikkert, eller tja, kanskje, og ev hvorrrr? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Som du sier er bilturen med limousinen til Tomsi fastklart dato 8okt. Er også bestemt et treff i Oslo Reptilpark i "regi" av ThorEH. Det blir den 23 okt. (obs obs, husk bursdagsgave til Nautica). Ikke helt sikker om vi har bestemt oss for noen klokkeslett her, men det var snakk om 18:00. Men vi har endret datop siden det klokkeslettet, men antar at ThorEH har en formening om når det er vi kan komme. Jeg spurte også om noen kunne være interessert i å møtes nå til søndag, 25 september. Slik jeg ser det har "GENTorly" sagt han kan være interessert i det og "ilpostino waits for Alice" må se han om "hytten" skal stenges eller ikke. For min del må dette bli et litt tidlig treff da jeg har planer i fra 17:30 og utover. Må da for min del avslutte seinest 16:30, helst nærmere 15:45-16:00. Må se an dette etter hvor vi skal. 1 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Treffet i Oslo Reptilpark blir som skrevet 23.oktober, en søndag. Treffets offisielle start er kl 18, da stenger nemlig parken - vi vil da få en del større frihet mtp glass og dyr. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 25. september er en dritdårlig dag for mitt vedkommende. Vålerenga - Rosenborg kl 20:00, og jeg veit ikke helt hvor mye jeg har tid til før da. Men om dere kommer opp med noe glupt, kan jeg i det minste se om jeg får tid til å møte opp! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Takk! 23. okt høres interessant ut, håper bare de ikke har edderkopper også. Jeg kan på søndag førstkommende gjerne allerede i 13-14-tiden. Langtidsvarselet er med oss foreløpig. Fint om vi kan bestemme oss endelig, ellers gjør jeg andre planer! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Planlegger å rekke start-LSK jeg azathosk med kompiser hjemme. Ikke penger til fly for tida. Den er da 18:00. Personlig er jeg i humør for blader og annet for tiden. Høsten er kommet å noe spennende farger der. Botanisk hage har jeg selv ikke vært i før. Men dere har jo travet mange runder der vet jeg. Så kan ta den selv en dag. Kanskje Akerselva kan være noe? Ikke vet jeg, er ikke så kjent i byen enda. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Førstkommende søndag kan være fint, jeg hiver meg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå