Dewil Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 en kjapp en nå og da skader aldri. Skulle gjerne hatt ett studio treff engang med noen modeller. Kjapp en ja.. heh. er ofte innom bislett og tar en "kjapp en" Modeller også er flott vøtt. Skulle kanskje fått med noen på værven hvis det blir en aktuell tur.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 en kjapp en nå og da skader aldri. Skulle gjerne hatt ett studio treff engang med noen modeller. Dra til trondheim, marius har sikkert noen jenter å dele sånn som han snakker om dem Nei, huff, skal være snill Er opp for det meste, men skal vi dra langt burde vi kanskje gi litt bensinpenger til stakkaren som kjører? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Im probably in. Blir det noe til helgen da? ser mildt sagt stygt ut på været (ref yr.no) men tenkte jeg fikk spørre Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Im probably in. Blir det noe til helgen da? ser mildt sagt stygt ut på været (ref yr.no) men tenkte jeg fikk spørre Jeg får ikke barnevakt denne helgen, så for min del funker det ikke. Skal vi ta sikte på neste helg? Om vi klarer å stable på beina en tur til Lier, så tror jeg det kunne vært veldig tøft med en goth/emo-modell... Er det ikke noen av dere kidsa som kjenner noen sånne? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Vi kan godt skyve det en uke for min del. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Greit for meg, da har jeg kanskje fått det nye også Kjipt med slik avslutning på sommeren dog, regn, regn og atter regn Glad jeg sitter på jobb og har noe sted å gjøre av meg Lenke til kommentar
Opacity Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Slenger meg med på denne tråden. Blir gjerne med på fototreff om det er plass til flere Ser at en del av dere ønsker modellshoot. Hva med å booke noen modeller som har litt erfaring? Har kontakt med en makeup-artist som kan sminke for en billig penge om vi ønsker. Selv har jeg litt erfaring med studioshoot og tfp shoots. Hvis dere er interessert kan jeg ta initiativ til flere modellshoots utover høsten. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Slenger meg med på denne tråden. Blir gjerne med på fototreff om det er plass til flere Ser at en del av dere ønsker modellshoot. Hva med å booke noen modeller som har litt erfaring? Har kontakt med en makeup-artist som kan sminke for en billig penge om vi ønsker. Selv har jeg litt erfaring med studioshoot og tfp shoots. Hvis dere er interessert kan jeg ta initiativ til flere modellshoots utover høsten. DET er jeg med på! Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Slenger meg med på denne tråden. Blir gjerne med på fototreff om det er plass til flere Ser at en del av dere ønsker modellshoot. Hva med å booke noen modeller som har litt erfaring? Har kontakt med en makeup-artist som kan sminke for en billig penge om vi ønsker. Selv har jeg litt erfaring med studioshoot og tfp shoots. Hvis dere er interessert kan jeg ta initiativ til flere modellshoots utover høsten. DET er jeg med på! Count me in! Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Slenger meg med på denne tråden. Blir gjerne med på fototreff om det er plass til flere Ser at en del av dere ønsker modellshoot. Hva med å booke noen modeller som har litt erfaring? Har kontakt med en makeup-artist som kan sminke for en billig penge om vi ønsker. Selv har jeg litt erfaring med studioshoot og tfp shoots. Hvis dere er interessert kan jeg ta initiativ til flere modellshoots utover høsten. DET er jeg med på! Count me in! Me four! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Ingen som har mulighet for ett slaks studio av noe slag? Blir det forresten noe til helga? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Ingen som har mulighet for ett slaks studio av noe slag? Blir det forresten noe til helga? slags studio, heter det vel Vi får vel se an været - akkurat nå ser det ut som om søndagen blir våt. Tom Lenke til kommentar
jangul Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Slenger meg med på denne tråden. Blir gjerne med på fototreff om det er plass til flere Ser at en del av dere ønsker modellshoot. Hva med å booke noen modeller som har litt erfaring? Har kontakt med en makeup-artist som kan sminke for en billig penge om vi ønsker. Selv har jeg litt erfaring med studioshoot og tfp shoots. Hvis dere er interessert kan jeg ta initiativ til flere modellshoots utover høsten. DET er jeg med på! Count me in! Me four! Eg au! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Ser ut til at jeg sliter litt med barnepass igjen i helgen, så jeg blir neppe med. Modellgreier blir jeg selvsagt mer enn gjerne med på - det største problemet i en slik sammenheng vil jeg anta blir å holde deltakelsen nede, ikke oppe... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 For de som er interresert i gamle biler skal det være VW treff på Gardermoen international Raceway fra 15-17 august... Her kommer det mange fotogene biler og mange spesielle mennesker fra hele verden. Er vel regnet til å bli nordens største biltreff og kun VW. Linker til treffet: http://www.sccevent.com/ http://www.vwnorge.no/index.php/topic,10.0/topicseen.html Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Det ble dårlig med treff i helgen som var - vi får skylde på været. Har snakket litt med RandiA via PM, og hun besøker Tigerstaden i begynnelsen av september. Så da passer det jo å lage en liten ettermiddagstur slik at hun får oppleve hvordan vi har det på foto-treff. Dagen som passer best, er tirsdag 2. spetember. Deler av Akerselva og Grünerløkka bør være et passende nedslagsfelt ? Tenkte at vi kunne samles 17:30 eller 18:00 Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg kan det i utgangspunktet ikke, men tror jeg skal kunne bytte om på oppdraget jeg har da til en annen dag Forhåpentligvis er utstyret som er bestilt fremme da, det er noe forsinket visstnok....blæh. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Det burde være mulig for meg. Må bare godsnakke litt med kona - egentlig hadde jeg tenkt å foreslå helgen rundt 6-7. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg er opptatt på lørdag i hvertfall. Skal på jobb. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Det burde være mulig for meg. Må bare godsnakke litt med kona - egentlig hadde jeg tenkt å foreslå helgen rundt 6-7. Da skal jeg besøke vennine i Lillehammer. (ser det ut til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå