tomsi42 Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Treffet i oktober høres spennende ut. Avsetter dagen nå og så blir det sikkert mer snakk om hvor vi kan treffes osv. når tiden nærmer seg. Må jo lære meg det nye kamerahuset. Hvilken av de to treffene vi planlegger, mener du? Rustne biler i Sverige den 8. eller reptiler den 23. ? Begge deler egner seg til utforsking av nytt kamerahus. Lenke til kommentar
willym Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 8 passer desverre ikke meg da er jeg i India men repiltreffet høres spennende ut Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 For de som ikke kjenner til Oslo Reptilpark, så holder den til i St.Olavsgate 2 - På toppen av Akersgata Her er en del bilder jeg har tatt i parken tidligere.. og en link til parkens hjemmesider : http://www.reptilpark.no/ 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Lite spørsmål, hvordan er det med parkering i nærheten. Etter 18.00 burde det vel ikke by på problemer ? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er både betalt og gratis parkering i St.Olavsgate og flere av tverrgatene. Samt ett av P-husene ligger 2 kvartaler nedforbi (er det Ibsen mon tro ?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Tilbake til bilskroten i Båstnäs - det vriket som om det var mest stemning for den 8.10; så jeg foreslår at vi spikrer den datoen. Mitt forslag er at vi drar fra Oslo kl. 09:00 slik at vi har god tid. Møteplass på korttids-parkeringen utenfor Oslo S? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Høres ut som en plan. Nå husker ikke jeg helt hva jeg har skrevet tidligere, men skrev jeg at jeg ønsket en plass i Sportsyarisen din, Tom? Evt noe andre jeg kan sitte på med om den er full? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Nå husker ikke jeg helt hva jeg har skrevet tidligere, men skrev jeg at jeg ønsket en plass i Sportsyarisen din, Tom? Evt noe andre jeg kan sitte på med om den er full? Det blir nok ikke Sportsyaris denne gangen; men en noe større bil som har plass til 5 voksne. ilpostino tinget plass før deg, så det er en ledig plass igjen til deg hvis RandiaA ikke skal være med. Men det er fortsatt behov for en bil til. Har azathosk fått overtalt kompis med bil? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har ikke fått overtalt noen ennå, han er på vei til Roma akkurat nå - så jeg må vente litt. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 For de som ikke kjenner til Oslo Reptilpark, så holder den til i St.Olavsgate 2 - På toppen av Akersgata Her er en del bilder jeg har tatt i parken tidligere.. og en link til parkens hjemmesider : http://www.reptilpark.no/ Flotte bilder ThorEH. Har selv vært der men mine bilder kan ikke sammenlignes. Har du brukt (macro)blitz? Hvordan stiller eierne seg til det? Turte ikke å bruke blits sist i fare for å skremme dyrene... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 blabla Den er grei. Har ikke helt oversikten jeg. Oversikt over deltakere på denne turen, og hvem som skal sitte på hvor? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) De som har sagt ja til bilskrot er: Meg En kamerat av meg (sjåfør #1) HelenaN ilpostino GENTorly azathosk De som er interessert/kanskje: Jan R. Halvorsen (med bil?) k-h-s NothinDoin™ (med bil) Noen fler? Endret 4. september 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kan sette meg opp på kanskje, jeg har høstferie den uken og enda usikker hvordan det blir den uka. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 De som har sagt ja til bilskrot er: Meg En kamerat av meg (sjåfør #1) HelenaN ilpostino GENTorly azathosk De som er interessert/kanskje: Jan R. Halvorsen (med bil?) k-h-s NothinDoin™ (med bil) Noen fler? Finnes det noen fra Halden/Østfold som kan kjøre meg så er jeg gjerne med:P Men det er vel å håpe for mye? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Finnes det noen fra Halden/Østfold som kan kjøre meg så er jeg gjerne med:P Men det er vel å håpe for mye? Du får høre med Nautica 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vi får se, trenger noe annet å kjøre med før jeg kan si eventuelt ja. 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 To flotte treff på gang, men bare ett av dem jeg kan delta på. Dere får ha en fin tur til Sverige uten meg. Jeg stille gjerne opp på treffet i reptilparken den 23.10 Er det noen treff på gang i Oslo nå i september? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er vel ikke planlagt noe - men vi kan jo godt lage ett? Hva passer nå i september? Skogtur? Bytur? Rusletur? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har ikke dratt igang noen diskusjon for septembertreff i september, da jeg er mer eller mindre bortreist hele måneden. Men jeg regner med at dere klarer å finne på noe morsomt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå