Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kl 18.00 skulle fungere for meg, kanskje litt sent hvis det er andre som bruker lengere tid hjem en meg " 1time".

 

 

For å få den frihet vi ønsker, med ingen andre besøkende og mulighet til å fotografere uten glass og ikke minst kanskje også ta ut dyr, er vi avhengige av å vente til etter stengetid - som er kl 18.00..

 

Da er jo tiden mer fornuftig :)

 

Kunne kanskje møte 1/2 times tidligere på utsiden* for et sammendrag og litt reptil-forståelse for oss noviser :)

 

*eventuelt på en kafe :cool:

Lenke til kommentar

Jeg er i Hellas frem til ca 20 september - og må dermed hjem og jobbe litt før jeg kan dra ut og reise igjen..

 

Men, for meg er det ikke noe problem å utsette det enda en uke og to i forhold til 16.oktober

 

Kl 18.00 skulle fungere for meg, kanskje litt sent hvis det er andre som bruker lengere tid hjem en meg " 1time".

 

 

For å få den frihet vi ønsker, med ingen andre besøkende og mulighet til å fotografere uten glass og ikke minst kanskje også ta ut dyr, er vi avhengige av å vente til etter stengetid - som er kl 18.00..

 

Da er jo tiden mer fornuftig :)

 

Kunne kanskje møte 1/2 times tidligere på utsiden* for et sammendrag og litt reptil-forståelse for oss noviser :)

 

*eventuelt på en kafe :cool:

 

 

Selvsagt !

Lenke til kommentar

Den 23 ville være perfekt for meg, da jeg sikkert kan forvente meg mange fine presanger fra dere på den dagen :whistle:

 

Hva med ett rumpetroll, eller en ekstra hyggelig "overraskelse" i sekken når du kommer hjem ?

 

Det hadde vært hyggelig med en overraskelse, men spørsmålet er om kattene mine vil anse "det" som mat, eller om "det" vil anse kattene mine som mat :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...