ilpostino Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 shotgun på bilen til Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Nå begynner det å bli trangt i bilen. Vi er nemlig minst 6 stk. Er det ingen med bil som vil være med? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det alternative måter å komme seg dit? Buss eller tog f.eks.? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Er det alternative måter å komme seg dit? Buss eller tog f.eks.? Du kommer deg til Töcksfors med buss. Men derfra er det kun bil som gjelder. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nå begynner det å bli trangt i bilen. Vi er nemlig minst 6 stk. Er det ingen med bil som vil være med? Jeg vil gjerne være med, og kan da sannsynligvis kjøre egen bil. MEN, jeg kan ikke si sikkert allerede nå om det passer for meg, er nødt til å komme tilbake til det når det nærmer seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg vil gjerne være med, og kan da sannsynligvis kjøre egen bil. MEN, jeg kan ikke si sikkert allerede nå om det passer for meg, er nødt til å komme tilbake til det når det nærmer seg. Den er god. Får vi en til som kan stille med bil, så har vi noen fler opsjoner. Vi blir nok ikke fler enn 8-9 totalt; tror jeg. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg kan forhøre meg med en kompis som i tillegg til å ta bilder også antageligvis har en bil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg kan forhøre meg med en kompis som i tillegg til å ta bilder også antageligvis har en bil. God ide. For jeg skal ha emd en kompis som er interessert i gamle biler. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det på sikt interresant å ha en fototur i Oslo Reptilpark (etter stengetid)? Dette forutsetter at vi klarer å få det til når jeg er i byen.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det kunne jo vært gøy, men jeg har dog ikke noe makro optikk Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det på sikt interresant å ha en fototur i Oslo Reptilpark (etter stengetid)? Dette forutsetter at vi klarer å få det til når jeg er i byen.. Jeg er veldig interessert i alle fall! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det kunne jo vært gøy, men jeg har dog ikke noe makro optikk Bruk 70-200-en din. Trenger ikke nødvendigvis makro bare for en sånn tur. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Er det på sikt interresant å ha en fototur i Oslo Reptilpark (etter stengetid)? Dette forutsetter at vi klarer å få det til når jeg er i byen.. Den må jeg prøve og være med på Hvordan er det med bruk av blits/softboks i reptilparken ? Endret 16. august 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Det kunne jo vært gøy, men jeg har dog ikke noe makro optikk Blir det noe av dette har jeg litt av hvert til Canon som kan brukes, samt en Extension EF-25 som du kan låne. Endret 16. august 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det kunne jo vært gøy, men jeg har dog ikke noe makro optikk Blir det noe av dette har jeg litt av hvert til Canon som kan brukes, samt en Extension EF-25 som du kan låne. Da er jeg med Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Blits, softboks, studioblitser - alt er mulig på en slik event. Makro er ingen nødvendighet - selv tar jeg mer og mer bilder med vidvinkel.. Jeg ser for meg oktober ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Dette høres morsomt ut, ThorEH. Oktober bør passe godt - er mer vær for inneaktiviteter da. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det høres bra ut - jeg sjekker litt datoer for når jeg skal over i oktober, så kommer jeg med en dato så tidlig som mulig.. Er det i utgangspunktet noen dager dere allerede har funnet ut passer (eller ikke passer) kontra andre på treffene deres ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Vi har turen til bilskrotningen i Sverige den 8.10. Trondsheimsfolket har vel treff lødagen før (den 1.). Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Helgen etter ville bilskrotinga ville jo vært flott. Jeg er uansett med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå