Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du et satelittkart å gå etter, RandiA.

 

Sørg bare for å komme deg ut på nordlig side av stasjonen, ved bussterminalen, mot Jonas Lies gate. (Det er nok godt skiltet).

 

Her har du et satelittkartutsnitt med veibeskrivelse til Narvesen på bussterminalen (blått) og selve torvet (grønt).

 

post-41747-0-44038200-1312795184_thumb.jpg

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Takk for et hyggelig og sommerlig treff...regn uteble også, sol og varmt.Litt annerledes denne gangen, både med sted og innhold. Fint å variere litt....jeg tok ikke mange bildene, det var forhånds-bestemt, men møtet med foto-ekspertene og kurset vi fikk med oss var givende, kjekt med sjåfør også, og ypperlig mat på bra-standard Thai-restaurant.

Lenke til kommentar

Etter tips fra HelenaN, så har jeg har planer om å arrangere en tur til bilkirkegården i båstnäs i Sverige (nær Töckfors) Dette må i så fall bli (tdiligst) lørdag 8. oktober (min første ledig helg:)). Alternativt lørdag 15. oktober.

 

Er det mange som er interessert? Og hvem kan stille med bil?

Lenke til kommentar

Takk Tom!

 

For de som ikke kjenner til Båstnäs bilkirkegård: Det ca 800 gamle biler midt ute i skogen, et paradis for alle som liker skrot, rust og mosser. :) Det er nå et fredet område, men man er velkommen at gå rundt og fotografere.

 

Det er ca 12-15 mil fra Oslo til Båstnäs, dvs. fullt mulig å gjöre på en dag. Går også at kombinere med litt shopping in Töcksfors for de som vil...

 

8. eller 15. oktober spiller ingen roll for meg.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Etter tips fra HelenaN, så har jeg har planer om å arrangere en tur til bilkirkegården i båstnäs i Sverige (nær Töckfors) Dette må i så fall bli (tdiligst) lørdag 8. oktober (min første ledig helg:)). Alternativt lørdag 15. oktober.

 

Er det mange som er interessert? Og hvem kan stille med bil?

 

Veldig interessert, men har verken lappen eller bil. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...