k-h-s Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ja, da er dagen her men når skal vi møtes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Kl. 15:00 er foreslått, ingen har protestert enda. Hvor er det billig å parkere? Endret 8. august 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg finner et tog til Lillestrøm, hvor går jeg når jeg går av det? Lessis har visst ikke mobil for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg finner et tog til Lillestrøm, hvor går jeg når jeg går av det? Lessis har visst ikke mobil for tiden. Det var snakk om å møte ved Narvesen. Det er en ned i tunnelgangen til høyre. Er det også en ute på plassen mot bussen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 OK. Jeg er rundt der innen kl.15.00 da. Ser Lessis sier Narvesen på bussterminale, jeg kikker etter en eller annen Narvesen i Tunnel eller terminal da... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Her har du et satelittkart å gå etter, RandiA. Sørg bare for å komme deg ut på nordlig side av stasjonen, ved bussterminalen, mot Jonas Lies gate. (Det er nok godt skiltet). Her har du et satelittkartutsnitt med veibeskrivelse til Narvesen på bussterminalen (blått) og selve torvet (grønt). Endret 8. august 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har et par sitteplasser fra Oslo til Lillestrøm. Pick-up point er utenfor Colleseum kino (Majorstua) 14:30. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Da har jeg laget bildetråd. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Takk for et hyggelig og sommerlig treff...regn uteble også, sol og varmt.Litt annerledes denne gangen, både med sted og innhold. Fint å variere litt....jeg tok ikke mange bildene, det var forhånds-bestemt, men møtet med foto-ekspertene og kurset vi fikk med oss var givende, kjekt med sjåfør også, og ypperlig mat på bra-standard Thai-restaurant. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det er helt utrolig at jeg sitter i bilen 5 timer unna hjemme (som selvfølgelig er lillestrøm) da dere skulle ha akamtreff der.. Men jeg satser på å komme med en gang i Oslo. Fikk heldgvis med meg Foto Video traileren i år, men da i Bodø Endret 8. august 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Etter tips fra HelenaN, så har jeg har planer om å arrangere en tur til bilkirkegården i båstnäs i Sverige (nær Töckfors) Dette må i så fall bli (tdiligst) lørdag 8. oktober (min første ledig helg:)). Alternativt lørdag 15. oktober. Er det mange som er interessert? Og hvem kan stille med bil? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Takk Tom! For de som ikke kjenner til Båstnäs bilkirkegård: Det ca 800 gamle biler midt ute i skogen, et paradis for alle som liker skrot, rust og mosser. Det er nå et fredet område, men man er velkommen at gå rundt og fotografere. Det er ca 12-15 mil fra Oslo til Båstnäs, dvs. fullt mulig å gjöre på en dag. Går også at kombinere med litt shopping in Töcksfors for de som vil... 8. eller 15. oktober spiller ingen roll for meg. Endret 12. august 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Høres ut som en dag for Svarthvitt i mine øyne. Jeg kunne godt tenke meg en plass i Sports-yarisen til Tom! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Etter tips fra HelenaN, så har jeg har planer om å arrangere en tur til bilkirkegården i båstnäs i Sverige (nær Töckfors) Dette må i så fall bli (tdiligst) lørdag 8. oktober (min første ledig helg:)). Alternativt lørdag 15. oktober. Er det mange som er interessert? Og hvem kan stille med bil? Veldig interessert, men har verken lappen eller bil. :/ Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Høres meget interessant ut!. Håper jeg kan være med, men vanskelig å si om det passer ennå... Endret 15. august 2011 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg håper at så mange som mulig kan være med - men det vi må bli enig om er hvilken dato. Jeg stemmer for den 8. for å få mest mulig lys. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg håper at så mange som mulig kan være med - men det vi må bli enig om er hvilken dato. Jeg stemmer for den 8. for å få mest mulig lys. Stemmer for det jeg også Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Stemmer for den 8. jeg også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 dette høres veldig interesant ut. begge dager er ledige hos meg. er det nå jeg skal gå motstrøms og foreslå den 15? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 8. oktober er helt fint for min del. Det eneste er at jeg trenger å sitte på med noen. 30 år og ikke har jeg lappen eller bil. Tsk, tsk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå