karl-wilhelm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Klokken 1500 på bussterminalen(..?). Kommer jo med bussen fra Torød(Nr 113) Høres bra ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Vi holder på å arrangere et treff på mandag den 8. ... RandiA er i Oslo i helgen og litt over. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg som egentlig hadde tenkjt meg til Lillestrøm for å sjekke ut Fotovideo sitt Road Show den dagen Men blir det tur så er jeg med dere isdtedenfor. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kan som sagt ikke på mandag. Er det dog noen som er intressert i en tur på tirsdag 9. også? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) FotoVideos roadshow i Lillestrøm hadde jo kanskje vært litt artig. Usikker på om det er verdt å avlegge et besøk. Er nok mest hypp på å ta noen bilder, så ønsker fortsatt treff. Kan forøvrig både mandag og tirsdag, tror jeg. Endret 4. august 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva med legge mandagens fotorunde med Randi til Lillestrøm og Fotovideo sitt roadshow? Det går så mange busser til Lillestrøm at det ikke burde være noe problem, det største problemet er om bankkontoen er tom etter ferien hvis en har lyst på noe fra bussen. :!: Det har så vidt jeg vet ikke vært noen fotorunde på Lillestrøm og det er flere koselige steder å møtes for å snakke etterpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Det er faktisk en god ide, Lessis. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 +1. Høres ut som en plan. http://www.youtube.com/watch?v=Ch4hbpXmlCM Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det høres flott ut Selv vært mye i Lillestrøm på fotball og annet. Men aldri i gatene for å ta bilder Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg rekker ikke å bli med til Lillestrøm mandag. Have fun! Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg bor i Lillestrøm og har veldig lyst å være med! Men hvordan møtes man rent praktisk?.. har ikke sett noen fra forumet i reallife Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vi avtaler et sted å møtes bare. Hva med mellom bussterminalen og toget ute. Evnt inne forran Narvesen kiosken på bussterminalen hvis regn. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Togene har begynt å gå igjen på mandag, så det tar bare 11 minutter med det riktige toget. Husk å velge et som ikke stopper før Lillestrøm. Det er heller ikke avtalt noe tidspunkt om når vi kan møtes. Narvesten på bussterminalen er et flott alternativ, der er det lite folk. Til de som ikke er kjent og kommer med toget, så er bussterminalen bygget ved siden av. Endret 6. august 2011 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vil gjerne ha tips om hvor jeg kan møte opp når? OsloS eller? Andre jeg kan møte der? Har vært i Tøyen bot. det meste av dagen...det var veldig varmt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Når pleier FotoVideo å sette i gang dette roadshowet sitt? Holder de på hele dagen? Skal vi avtale en tid? 14:00, 15:00 eller 16:00 (for de som jobber). Eventuelt kan jo vi som har ferie møtes i 14:00-tiden, så kan de som eventuelt jobber komme når de kan. Jeg tar nok bussen fra Grorud til Lillestrøm. RandiA: Dersom ingen kan møte deg på OsloS, så går det mange lokaltog innom Lillestrøm. Vær bare obs på at du tar et som går direkte, gjennom Romeriksporten, hvis ikke blir det mange stopp på veien. (11 mot vel 30 minutter). Gå til Trafikanten og legg inn Oslo sentralstasjon [tog] og Lillestrøm [tog], samt ønsket avgangs/ankomsttid, så finner du lett ut hvilke tog du kan ta Endret 6. august 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja, det går vel bra. Kan vel kjøpe tur retur også da. Vet ikke når vi skulle møtes der. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) http://kundemagasin5.fotovideo.no/wip4/naa-kommer-fotovideos-trailer-til-deg/d.epl?id=756965 "Fotograf Roger Brendhagen holder gratis fotokurs for de virkelig ivrige fotografene. Kl 13 blir det kurs i makrofotografering og kl 16 i "hvordan ta bedre bilder"." "Mellom kl 11 og 18 kan du få svar på spørsmålene du stiller deg når du skal sikre sommerminnene. Når bør du bruke blits? Hvor nærme motivet bør du stå? Hvilket kamera gir deg de beste resultatene? Hvilken lagringsmetode bør du bruke for å være sikker på at minnene dine er sikre? Uansett hva du lurer på stiller ekspertene opp med sin kunnskap og ekspertise." Endret 6. august 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
willym Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kommer gjerne til Lillestrøm, skal vi møtes ved bussen til Fotovideo eller ved busststasjonen og Togene eller hva?, og klokkeslett Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kan nok ikke før kl. 15:00. Passer det for de fleste? Eller skal vi vente 16:00? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tror det blir greiest med tog for meg. Tar det fra OsloS. Jeg kan ikke være så sent derfor går jeg for kl.15 eller så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå