karl-wilhelm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ble dessverre litt knapt med tid for meg i dag, så jeg står over. Måtte dratt etter en times tid igjen uansett så.. Får bli med på en tur i August; evt så er jeg i Tønsberg i 2 uker, så kunne vært mulig med treff der, om noen gidder det? Treff i Tønsberg høres digg ut, nærme ^^ Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ble dessverre litt knapt med tid for meg i dag, så jeg står over. Måtte dratt etter en times tid igjen uansett så.. Får bli med på en tur i August; evt så er jeg i Tønsberg i 2 uker, så kunne vært mulig med treff der, om noen gidder det? Treff i Tønsberg høres digg ut, nærme ^^ Det er nice. Jeg drar nedover 23. Juli, så vi kan jo utveksle numre, og avtale nærmere da? Jeg har begrenset tilgang på internett mens jeg er der nede skjønner du. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nå begynner vel en del å komme hjem fra ferie? RandiA kommer på besøk til tigerstaden i helgen, så da bør det vel arrangeres treff? Tror søndag (7.8) ettermiddag og mandag (8.8) ettermiddag er to egnede tidspunkt. Jeg kommer fra Notodden utpå søndagen, og er nok mest innstillt på mandagstreff Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 jer er opptatt så å si alle helger til midten av september.. så jeg må nok melde pass. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som er med på et treff i Tønsberg denne uka? 1-6. aug er de dagene som passer. Karl Wilhelm skal visstnok være med; tror jeg. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå begynner vel en del å komme hjem fra ferie? RandiA kommer på besøk til tigerstaden i helgen, så da bør det vel arrangeres treff? Tror søndag (7.8) ettermiddag og mandag (8.8) ettermiddag er to egnede tidspunkt. Jeg kommer fra Notodden utpå søndagen, og er nok mest innstillt på mandagstreff Søndag 7. er jeg på Ullevaal - enten for å ta bilder eller for å være bajas på tribunen. Mandag 8. jobber jeg fra 17:00 og utover - men før det er jeg vel ganske så tilgjengelig. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som er med på et treff i Tønsberg denne uka? 1-6. aug er de dagene som passer. Karl Wilhelm skal visstnok være med; tror jeg. Jadda definitivt! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som er med på et treff i Tønsberg denne uka? 1-6. aug er de dagene som passer. Karl Wilhelm skal visstnok være med; tror jeg. Jadda definitivt! Nice. Vet du forresten om noen ruter som kunne vært intressante å gå? Slottsfjellet er jo alltid en slager å se solnedgangen fra i mine øyne, sola går dog ned noe sent. Gamlebyen bortover mot slottsfjelltunnelen er jo også fin, men ikke sånn veldig stor. Forslag`? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg skal i dåp på søndag, så jeg stemmer også for mandagstreff, 8/8. Samme når på dagen det er Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg kan søndag, og sannsynligvis mandag ettermiddag, men ikke bombesikkert. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Mye tyder på at mandag ettermiddag står de flestes hjerte nær. Noen ønskede steder vi skal ta avsats fra? Når skal vi sette i gang? Hvor mange som vil være med, jobber? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg bør ikke ta så veldig lang tur eller være så sent ute, for jeg skal reise hjem tidlig neste morgen...så gjerne start så tidlig som mulig, og jeg kan jo avslutte etter en stund, men hyggelig å møte noen.Selv om jeg ikke skal fotografere så mye...nettopp hjem fra en fantastisk tur til Liverpool, har 1000 bilder å ordne med. Flott "fotogen" by. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Mandagens tur bør vel starte i tre-tiden; noen av oss får lov til å slutte tidsnok til å rekke det. Hva skal vi finne på? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jadda definitivt! Hva tenker du om en rusletur i morgen? Forslag på evt turrute? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jadda definitivt! Hva tenker du om en rusletur i morgen? Forslag på evt turrute? Tja, hvorfor ikke. Hva med å starte i gamlebyen og gå derfra innover i mot Tønsberg og så velge litt ettersom, for å avslutte turen på slottsfjellet? Flere som slenger seg på et Tønsberg treff? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Høres greit ut det. Ettermiddagstur, så slipper vi det aller hardeste lyset? Noe tidspunkt du kunne tenkt deg..? Jeg er tilbøyelig så. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Skal vi si klokka 15:00? Litt mye trafikk da, men går vel greit ^^ Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Skal vi si klokka 15:00? Litt mye trafikk da, men går vel greit ^^ Klokken 1500 på bussterminalen(..?). Kommer jo med bussen fra Torød(Nr 113) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Da er jeg hjemme i fra noe ferie og kunne gjærne tenkt meg å møte noen av dere i oslo igjen, ser dere planlegger en tønsberg tur men blir noe langt å reise for meg uten bil i fra Rotnes. Noen som vil møtes i Oslo en dag? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Da er jeg hjemme i fra noe ferie og kunne gjærne tenkt meg å møte noen av dere i oslo igjen, ser dere planlegger en tønsberg tur men blir noe langt å reise for meg uten bil i fra Rotnes. Noen som vil møtes i Oslo en dag? Jeg kommer hjem lørdag formiddag. Er dog opptatt til og med mandag. Være med på rusletur på tirsdag? Altså 9.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå