Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke værtettet betyr bare at man må unngå å la regne sile ned over utstyret, en paraply fungerer godt for meg :yes: En fille/klut til å tørke av fukt med er kjekt å ha i lommen.

Jeg reiser i morgen tidlig, så jeg kommer heller ikke :no:

Lenke til kommentar

Ikke værtettet betyr bare at man må unngå å la regne sile ned over utstyret, en paraply fungerer godt for meg :yes: En fille/klut til å tørke av fukt med er kjekt å ha i lommen.

Helt enig; man kommer langt med en paraply. Jeg krysser fingre og håper på at vi går klar av regnet - men jeg tar med en paraply, just in case.

Bummer - vi får prøve å klare oss uten.

Lenke til kommentar

Med nåværende værvarsel -- dvs dårlig utsikter for helgen, men intet styrtregn forventet på fototuren -- blir jeg med, men ikke helt til å stole på (verken været eller meg!), så ikke vent på meg.

Verken kamera, objektiv eller jeg er værtettet.

Lenke til kommentar

Canon værtetting er ganske så brukbart, sett endel eksempler på rimelig vått utstyr som tilsynelatende har tatt noe skade av det. Så jeg bekymrer meg ikke.

http://canonfieldreviews.com/7d-1-weather-sealing/

Hvordan holder man paraply og tar bilder samtidig? ^^

Hvor mange er vi egentlig nå? Ser ut som det tynner seg veldig ut?

Lenke til kommentar

...

Verken kamera, objektiv eller jeg er værtettet.

Du er vel veldig søt da?

Jeg kan velge å ta det som et kompliment eller jeg mistenke at jeg kanskje er feil kjønn for å forstå den!

-Jeg tror jammen jeg velger det første! :D

Lenke til kommentar

Jo, du får ta det som et kompliment. Har jo sett et bilde eller to av deg. ;)

Det var en ting tanta mi brukte si til oss da vi var barn og klagde på at vi ikke kunne dra ut fordi det regnet. "Dere er jo søte, men er ikke lagd av sukker så dere smelter nok ikke av litt regn."

Lenke til kommentar

Det virker som yr har truffet best :hrm: Det ser ut til å lette om et par timer, dog.

Både yr og Sembach er ganske fornøyde nå, og været her litt lengre i syd er ganske greit, selv om det er sånn "delvis overskyet" så stikker sola godt igjennom. Dette været vil forsåvidt også komme seg Nordover, regner jeg med.

Hva blir det til?

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Hopper straks på banen. Bytter til 31-bussen på Jernbanetorget. Er nok på Skøyen ganske nøyaktig 1400.

Jeg vender nesen innover nå, jeg også. Skal parkere bilen på Majorstua,og ta bussen ned til Skøyen. Er der enten i god tid før 14:00 eller litt over.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Ble dessverre litt knapt med tid for meg i dag, så jeg står over. Måtte dratt etter en times tid igjen uansett så.. :p Får bli med på en tur i August; evt så er jeg i Tønsberg i 2 uker, så kunne vært mulig med treff der, om noen gidder det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...