ORLY? Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Må uansett opp i 10tiden, så da går såpass tidlig som 12.15 fint for meg, for en gangs skyld.. :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Passe tid det kanskje. Det er stor parkeringsplass på den siden Munch museet er på, jeg pleier å gå inn fra motsatt side. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kom også på, på Søndag er det vel ingen som har ekstremt lyst til å få monopoden sin befølt av mine små barnehender? Kreativt tolkningsrom, woho. Neida, men har veldig lyst til å teste en monopod og se hvor mye det hjelper meg. Orker jo aldri å drasse med tripoden. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Kom også på, på Søndag er det vel ingen som har ekstremt lyst til å få monopoden sin befølt av mine små barnehender? Kreativt tolkningsrom, woho. Neida, men har veldig lyst til å teste en monopod og se hvor mye det hjelper meg. Orker jo aldri å drasse med tripoden. :!: Hehe - moroklumpen Jeg har et par monopoder, skal prøve å huske på å ta med en eller to. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hehe - moroklumpen Jeg har et par monopoder, skal prøve å huske på å ta med en eller to. Må ja ha det litt moro! :!: Kan evt sende deg en påminnelse på SØNDAG, iom at jeg er ute av huset med fotoutstyr rundt kvart på 11, og da har vel ikke du dratt enda. Endret 27. mai 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Det er lørdag i morgen Og det var på søndag du ville låne monopoden? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er lørdag i morgen Og det var på søndag du ville låne monopoden? Selvfølgelig. Var jo Søndag jeg skrev! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Selvfølgelig. Var jo Søndag jeg skrev! Da passer det å sende en SMS 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Da er det like før jeg beveger meg bort til bussholdeplassen - vi sees på Nasjonal rett før 13:30 og på Bygdøy en havltime senere. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Da er det like før jeg beveger meg bort til bussholdeplassen - vi sees på Nasjonal rett før 13:30 og på Bygdøy en havltime senere. Sees! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Her sitter vi på Bristol og nyter en velfortjent kakao. Så det tar en stund før vi får tid til å poste i den nyopprettede bildetråden. Dere som allerede har kommet hjem derimot ... Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 tror jeg dukker opp i morgen også. Regner med å være der rundt 12. TE. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Slik skal det låte. Det ble gjort en finjustering av møtetid og møteplass på lørdagnes søndagens treff. Så kl. 12:30 på plassen foran kafeen er tid og sted. Endret 28. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Melder dessverre avbud imorgen. Noe viktigere har dukket opp. Ha en god tur, så ønsker jeg Trønderparet god hjemreise! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 grillingen i morgen er avlyst grunnet dystre værmeldinger så jeg er tilblyelig til å bli me dpå treff i morgen. hvor/når er oppmøte i morgen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg tror jeg nevnte kafeen på botanisk hage kl. 12:30 et par poster siden Melder dessverre avbud imorgen. Noe viktigere har dukket opp. Da dropper jeg monopoddene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 er det posten to poster over min så var vel den om treffet i dag. var det tidligere så var jeg for lat til å lete. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 er det posten to poster over min så var vel den om treffet i dag. var det tidligere så var jeg for lat til å lete. My bad. Skrev lørdag, mente søndag. Fikset nå. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Melder dessverre avbud imorgen. Noe viktigere har dukket opp. Da dropper jeg monopoddene Da slipper du å drasse med det for denne gang. Kan dog hende jeg er lysten på å låne en ved en senere anledning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Da slipper du å drasse med det for denne gang. Kan dog hende jeg er lysten på å låne en ved en senere anledning. Det går bra - det er bare å gi beskjed på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå