tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 85mm blir med. Møtes ved Nydalen T-bane stasjon som sist ? Rundt kl. 16:00 ? Tom Lenke til kommentar
taslehoff Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Heisann, Er ny på forumet her, men kunne gjerne tenke meg en tur up i sommervarmen med dere hvis det er ok. Regner med at dere ikke er så vanskelige å kjenne igjen, er vel ikke så veldig mange grupper med fotoutstyr på Nydalen en søndagsettermiddag Mvh Einar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 The more, the merrier Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hæpp, back in town. Blir med en tur jeg. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Det er bra. Det er som sagt mange muligheter med Nydalen som utgangspunkt. Gamle bygninger, nye bygninger, akerselva osv. Har også en plass der lyssettingen til Zettec kan testes ut. Med grafitti Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 blir artig.. kanskje jeg får testet ut Lansbaby 3G'n litt også.. anyways.. vi sees Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Da har jeg opprettet bildetråd for dagens lille utskeielse. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Var det en bra tur? Jeg var dessverre for lat til å møte opp. Våkna 15.15 etter en lang natt med både poker og joggetur. Hadde uansett ikke kunne kommet meg avgårde før 16.15. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Var det en bra tur? Jeg var dessverre for lat til å møte opp. Våkna 15.15 etter en lang natt med både poker og joggetur. Hadde uansett ikke kunne kommet meg avgårde før 16.15. Latsabb Håper du vant mye Kjempetur - vi ga oss i syv-tiden. Avsluttet med kaldt drikke på Peppe's Kommer bilder senere i kveld. Skal bare komme meg hjem først (sitter på jobben akkuat nå). Tom Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hmm, våknet ikke før etter fire tiden selv. Ikke veldig rart når jeg ikke var hjemme fra nach før i åtte-tiden i dag til morgen. Var ikke akkuratt i form til å ut da. Skulle gjerne vært med, men ble litt for mye fludium kvelden før Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Veit om et temmelig heftig industriområde i Moss som ville være interresant vil jeg tro. Mye murstein, rust, gamle ruter og bygg. Var der inne i går natt og tok bilder av bilene til et par kompiser. Her kan dere se et bilde av den ene bilen der nede. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Veit om et temmelig heftig industriområde i Moss som ville være interresant vil jeg tro. Mye murstein, rust, gamle ruter og bygg. Var der inne i går natt og tok bilder av bilene til et par kompiser. Kunne vært morsomt med en utflukt til Moss. Hva annet har dere å by på ? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Veit om et temmelig heftig industriområde i Moss som ville være interresant vil jeg tro. Mye murstein, rust, gamle ruter og bygg. Var der inne i går natt og tok bilder av bilene til et par kompiser. Kunne vært morsomt med en utflukt til Moss. Hva annet har dere å by på ? Tom Det er lukta da.. også har vi norges beste kebab (Campino)... Værven heter området som jeg tenkte på. Dette har hvert et verft en gang i tiden og mye annet i mellomtiden. Har også non gemle gater med hus nedover ved bastøferja, type lave hus, brostein og gamle gatelykter. Kanalen har også et flott bygg som har hvert Tollbod en gang i tiden. Der peppes har overtatt, jernbanen ligger også like bak her sammen med petterson (som lager mosselukta).. kanalbrua og den lille kanalparken er flott, med fontene et stykke ut i vannet. Mye forskjellig å se. Har jo også mossefossen som ligger bak petterson igjen. Det kan bli mange timer ut av dette hvis man skal gå rundt og se alt, men noe av det kan fungere. Alt er innenfor gangavstand til togstasjonen. woah.. ble langt detta. Endret 3. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Veit om et temmelig heftig industriområde i Moss som ville være interresant vil jeg tro. Mye murstein, rust, gamle ruter og bygg. Var der inne i går natt og tok bilder av bilene til et par kompiser. Kunne vært morsomt med en utflukt til Moss. Hva annet har dere å by på ? Tom Det er lukta da.. også har vi norges beste kebab (Campino)... Værven heter området som jeg tenkte på. Dette har hvert et verft en gang i tiden og mye annet i mellomtiden. Har også non gemle gater med hus nedover ved bastøferja, type lave hus, brostein og gamle gatelykter. Kanalen har også et flott bygg som har hvert Tollbod en gang i tiden. Der peppes har overtatt, jernbanen ligger også like bak her sammen med petterson (som lager mosselukta).. kanalbrua og den lille kanalparken er flott, med fontene et stykke ut i vannet. Mye forskjellig å se. Har jo også mossefossen som ligger bak petterson igjen. Det kan bli mange timer ut av dette hvis man skal gå rundt og se alt, men noe av det kan fungere. Alt er innenfor gangavstand til togstasjonen. woah.. ble langt detta. Bislett er desverre den beste kebabeb. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bislett er desverre den beste kebabeb. Hmm. skeptisk der, jeg liker bislett fordi den er så sykt kjapp. Er ikke alltid den raskeste sex'n som er best heller... Endret 3. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 en kjapp en nå og da skader aldri. Skulle gjerne hatt ett studio treff engang med noen modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå