ilpostino Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) det skal være modtreff denne helgen så jeg vet ikke om jeg rekker å være med på lørdagen. Endret 24. mai 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 det skal vær emotreff denne helgen så jeg vet ikke om jeg rekker å være med på lørdagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 det skal vær emotreff denne helgen så jeg vet ikke om jeg rekker å være med på lørdagen. Glad-emo? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 det skal vær emotreff denne helgen så jeg vet ikke om jeg rekker å være med på lørdagen. Glad-emo? Hahhahahah :!: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Siden vi skal mötes först kl. 14 er jeg sikkert allaredan i byen, og regner med at ta samme buss som dere. Har du telefonnr mitt ? Hivs ikke kan jeg sende det som PM. Takk, ja gjerne det. Randi har det, men det er ikke sikkert at vi drar sammen (hun bor med sin familie denne gang). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Takk, ja gjerne det. Randi har det, men det er ikke sikkert at vi drar sammen (hun bor med sin familie denne gang). Da er PM sendt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg hadde tenkte meg på botanisk hage, men ser ut til at det blir flyshow på meg istedenfor. Kan anbefales for de som syntes sånn er noe spennende. http://www.flydagen.no/ Er på Kjeller flyplass like ved Lillestrøm. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg hadde tenkte meg på botanisk hage, men ser ut til at det blir flyshow på meg istedenfor. Kan anbefales for de som syntes sånn er noe spennende. http://www.flydagen.no/ Er på Kjeller flyplass like ved Lillestrøm. Er glad for at flydagen er samme dag som vårtreffet i Botanisk hage. Det er uutholdelig i nærheten av flyplassen hvis en ikke er interessert i fly. Det eneste positive er at det er lov å fotografere der den dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Er glad for at flydagen er samme dag som vårtreffet i Botanisk hage. Det er uutholdelig i nærheten av flyplassen hvis en ikke er interessert i fly. Det eneste positive er at det er lov å fotografere der den dagen. Ja, jeg kan tenke meg at det blir en del bråk. Men det er vel til å leve med, hvis man er der og fotograferer? Apropos Botanisk hage, er det bestemt noen tidspunkt for oppmøte? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hmm... Kanskje jeg rekker innom Tøyen før jeg drar til Bislett. Er jo hjemmekamp for Skeid, og da må jeg nesten være tilstede. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tidspunkt spiller ingen roll for meg. Dere kan velge så anpasser jeg meg. Forresten, jeg lurer på å la E-PL2 bli igjen hjemme. Er det noen som blir skuffet om jeg ikke tar det med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Tidspunkt spiller ingen roll for meg. Dere kan velge så anpasser jeg meg. Det er vel de hage-gale som bør sette tidspunkt. De vil sikkert treffe andre hage-gale der. Forresten, jeg lurer på å la E-PL2 bli igjen hjemme. Er det noen som blir skuffet om jeg ikke tar det med? Jeg blir litt skuffet da jeg kunne tenkt meg å prøve bittelitt Samtidig kan du prøve 14mm-en min og annet kompatibelt. Men sliter du med plass, så overlever jeg. Endret 25. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er vel de hage-gale som bør sette tidspunkt. De vil sikkert treffe andre hage-gale der. Bra tenkt. Forresten, jeg lurer på å la E-PL2 bli igjen hjemme. Er det noen som blir skuffet om jeg ikke tar det med? Jeg blir litt skuffet da jeg kunne tenkt meg å prøve bittelitt Samtidig kan du prøve 14mm-en min og annet kompatibelt. Men sliter du med plass, så overlever jeg. Aha, det der med å teste 14mm-en hörtes fristende ut... Og har du lyst å pröve min E-PL2 tar jeg det selvfölgelig med, det veier jo så lite. Kun Pana 20/1.7, tror jeg, eller vil du pröve kitzoomen også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Aha, det der med å teste 14mm-en hörtes fristende ut... Og har du lyst å pröve min E-PL2 tar jeg det selvfölgelig med, det veier jo så lite. Kun Pana 20/1.7, tror jeg, eller vil du pröve kitzoomen også? Kit-zoomen er ikke jeg så interessert i, så for min del kan den ligge hjemme. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hvor stor forskjell er det egentlig på E-PL1 og E-PL2? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Aha, det der med å teste 14mm-en hörtes fristende ut... Og har du lyst å pröve min E-PL2 tar jeg det selvfölgelig med, det veier jo så lite. Kun Pana 20/1.7, tror jeg, eller vil du pröve kitzoomen også? Kit-zoomen er ikke jeg så interessert i, så for min del kan den ligge hjemme. OK! Med E-PL2 blir det tre kamerahus. Jeg er tydeligvis en skikkelig fotonerd... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 hvor stor forskjell er det egentlig på E-PL1 og E-PL2? E-PL1 er plastic fantastic, E-PL2 er skikleig bygd. E-PL1 har ingen instillingshjul, kun knapper. E-PL2 har et. E-PL1 stopper på 1/2000s, E-PL/2 har 1/4000s. Mener også at E-PL2 har en kraftigere prosessor og lettere AA filter slik at du potensielt kan få bedre og skarpere bilder. Og bruke høyere ISO. Med E-PL2 blir det tre kamerahus. Jeg er tydeligvis en skikkelig fotonerd... Tre! Slik skal de låte. Det har hendt at jeg har hatt med tre hus på tur jeg og. Så velkommen i klubben. Kenta 1.8 møtte opp en gang på treff med tre analoge kameraer (alle Pentax ) som hadde forskjellige fast-objektiver. Morsomt alternativ til zoom. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Synes E-P1, E-P2, E-PL1, E-PL2 og E-PL1s blir så mange og uoversiktlige modeller at det blir like kaotisk som Amiga 500, Amiga 500+ og Amiga 600 på nittitallet - hvor forskjellene var irrelevante for 95% av brukerne, og de eneste praktiske forskjellene var inkompatibiliteter med hardware og spill, og at A600 ikke hadde dedikerte piltaster og derfor ikke virket på spill som krevde dette. Endret 25. mai 2011 av Trondster Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med E-PL2 blir det tre kamerahus. Tre? 5D, E-PL2 og ...? Synes E-P1, E-P2, E-PL1, E-PL2 og E-PL1s blir så mange og uoversiktlige modeller Kveldens lekse: Grei ut om Panasonic's modeller i micro four thirds Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det blir mye å drasse på ja ser jeg. Tar med begge kameraene jeg, så ligger GF i koffert.Søndag på Tøyen går jeg fra ganske tidlig formiddag, så gjør jeg unna alle mine Hagegal-bekjente først, så kan jeg møte eventuelt foto-folk etterpå. Tom har vel noen Hagegale der fra London-turen kanskje han vil hilse på. Surt, kaldt og regn her i dag, så jeg er forberedt og kledd for det verste i Oslo også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå