Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fototur til Folkemuseumet vil være den 28. mai, såfremt det ikke blir en roadtrip den dagen. Nå har jeg en følelse at vi bør heller satse på en Oslo-aktivitet denne helgen, slik at våre gjester fra Trondheim får tid til andre ting på lørdagen også.

Lenke til kommentar

Er visst noe redusert jeg, men drar til Oslo. Kom nettopp hjem fra sykehuset, ublidt møte bil, sykkel, asfalt (tenner gjennom haken og sydd både utvendig og innvendig, og mangler noen tenner), men hodet er i orden. (Rekker ikke ta ut sting før jeg drar Oslo, så det må jeg gjøre der). Bør vel satse på en forholdsvis rolig week-end.

Lenke til kommentar

Er visst noe redusert jeg, men drar til Oslo. Kom nettopp hjem fra sykehuset, ublidt møte bil, sykkel, asfalt (tenner gjennom haken og sydd både utvendig og innvendig, og mangler noen tenner), men hodet er i orden. (Rekker ikke ta ut sting før jeg drar Oslo, så det må jeg gjøre der). Bør vel satse på en forholdsvis rolig week-end.

Auda!

Lenke til kommentar

Ooh, stakkers deg, Randi! For en lettelse at du ikke ble alvorlig skadet. Skal tenke på deg.

Jeg blir med på nesten hva som helst. Fredrikstad hadde värt hyggelig, men folkemuseum blir sikkert også greit. Gleder meg til å möte dere igjen.

Lenke til kommentar

Ooh, stakkers deg, Randi! For en lettelse at du ikke ble alvorlig skadet. Skal tenke på deg.

Jeg blir med på nesten hva som helst. Fredrikstad hadde värt hyggelig, men folkemuseum blir sikkert også greit. Gleder meg til å möte dere igjen.

Takker for omsorg Helena. Kan ikke spise noe på en stund, bare drikke.Må komme meg til tannlege i morgen og se hva han kan gjøre med de som er ute, og andre løse. Man blir litt skremt av slikt.

Lenke til kommentar

Passer noe dårlig med folkemuseum på meg også nå. Har mye eksamens arbeid, men hadde jo vært fint med noen timers utkobling med hyggelige akamister.

Eksamen er jo ferdig neste helg...? Så er det nesten 2 uker til muntlig..? :thumbup:

Lenke til kommentar

Min feil, jeg som trodde vi snakket om i morgen. Altså lørdag 21.05. Jeg kom opp i matte og har det da på onsdag. Men ser jo nå at det var den 28.05

Da kan jeg ikke garantere at jeg kan være med. Er Sarpsborg-LSK. Årets satsningstur for KFL og jeg skal nedover å antagelig dekke turen sammen med kamp. Så da blir det ikke lett å være på folkemuset samtidig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Da kan jeg ikke garantere at jeg kan være med. Er Sarpsborg-LSK. Årets satsningstur for KFL og jeg skal nedover å antagelig dekke turen sammen med kamp. Så da blir det ikke lett å være på folkemuset samtidig :thumbdown:

Blir det noe av den kampen da - fotballspillerene startet jo streiken sin i dag.

Det blir også en mulighet på søndag den 29.5 da det blir en liten treff på den botaniske hagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...