tomsi42 Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Nå er bildetråden klar. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Skulle vært med i dag... Men hadde noen baskett kamper å dømme på marinelyst. Men nå er snart sesongen over, da blir det mer tid til fototreff Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nytt treff snart? Dør etter å prøve en ny godting, hehehhheheheh. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Du spør altså dagen etter forrige treff - bokstavlig talt. Du får følge med deler av Oslo-gjengen til Halden til helgen. Kjøpt deg noe fint? Trodde du hadde Nikon? *dukker* Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Du spør altså dagen etter forrige treff - bokstavlig talt. Du får følge med deler av Oslo-gjengen til Halden til helgen. Kjøpt deg noe fint? Trodde du hadde Nikon? *dukker* Ja, gjør nok det, heheheh! Hadde ikke tenkt meg til halden, hvem skal dit? Og sist men ikke minst skal du ikke kimse av 17-55/2.8'en. Vi kan ta den mot GH2'en din eller hva for noe puslete du har. *stå stille* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Hadde ikke tenkt meg til halden, hvem skal dit? Jeg skal. Og kaian. Kenta-1.8 kommer fra Tønsberg. Og så kommer en god del lokale helter. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tomsi skal, jeg skal, -tror til og med det er plass i bilen til Tomsi på vei ned. Tilbake skal jeg ta toget. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Tomsi skal, jeg skal, -tror til og med det er plass i bilen til Tomsi på vei ned. Tilbake skal jeg ta toget. Jeg har plass til en til - det stemmer. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Tomsi skal, jeg skal, -tror til og med det er plass i bilen til Tomsi på vei ned. Tilbake skal jeg ta toget. Toooomsiiii? Stemmer dette? If so, så er toget hjem praktisk for min del også. Så det tom skrev nu, får prate med foreldrene mine da. Med mindre noen av dere har ekstreme vanskeligheter med å tilbringe en dag med meg. Endret 4. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Så det tom skrev nu, får prate med foreldrene mine da. Med mindre noen av dere har ekstreme vanskeligheter med å tilbringe en dag med meg. Du er hjertelig velkommen - vi har ingen problemer med det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tomsi skal, jeg skal, -tror til og med det er plass i bilen til Tomsi på vei ned. Tilbake skal jeg ta toget. Det var da voldsomt til vår-yr aktivitet på dere da Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så det tom skrev nu, får prate med foreldrene mine da. Med mindre noen av dere har ekstreme vanskeligheter med å tilbringe en dag med meg. Du er hjertelig velkommen - vi har ingen problemer med det. Høres flott ut! Dato, klokkeslett. Generell info om turen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Det var da voldsomt til vår-yr aktivitet på dere da Turen har vært planlagt lenge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Dato, klokkeslett. Generell info om turen? Masse info i denne tråden. Ettersom jeg skal hente Kenta 1.8 i Moss kl. 11:45, så bør jeg vel være hos kaian en halvtime før. Da passerer jeg Oslo 20-25 minutter før det. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kanskje vi bare skal stikke over i Haldentråden? Jeg gjør det jeg... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det var da voldsomt til vår-yr aktivitet på dere da Turen har vært planlagt lenge. Ikke så lenge da....(dere må bare ture...ikke noe imot det :!: ) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. Om noen er med.. forslag til dag? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. Om noen er med.. forslag til dag? jeg har "ferie" de neste to ukene, så burde kunne ganske mange dager denne gangen Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. Om noen er med.. forslag til dag? Jeg spurte i oppslagstavletråden. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. Om noen er med.. forslag til dag? jeg har "ferie" de neste to ukene, så burde kunne ganske mange dager denne gangen Så bra! Er som sagt noen som er litt fra og til på når de kan, men vi som har tid kan veldig gjerne tusle litt rundt! Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. Om noen er med.. forslag til dag? Jeg spurte i oppslagstavletråden. Botanisk hage høres fint ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå