Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spør altså dagen etter forrige treff - bokstavlig talt. :D Du får følge med deler av Oslo-gjengen til Halden til helgen.

Kjøpt deg noe fint? Trodde du hadde Nikon? *dukker*

Ja, gjør nok det, heheheh! ;)

Hadde ikke tenkt meg til halden, hvem skal dit?

Og sist men ikke minst skal du ikke kimse av 17-55/2.8'en. Vi kan ta den mot GH2'en din eller hva for noe puslete du har. *stå stille*

Lenke til kommentar

Tomsi skal, jeg skal, -tror til og med det er plass i bilen til Tomsi på vei ned. Tilbake skal jeg ta toget.

Toooomsiiii? Stemmer dette? :thumbup:

If so, så er toget hjem praktisk for min del også.

Så det tom skrev nu, får prate med foreldrene mine da. Med mindre noen av dere har ekstreme vanskeligheter med å tilbringe en dag med meg.

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Så det tom skrev nu, får prate med foreldrene mine da. Med mindre noen av dere har ekstreme vanskeligheter med å tilbringe en dag med meg.

Du er hjertelig velkommen - vi har ingen problemer med det.

Høres flott ut! ;)

Dato, klokkeslett. Generell info om turen? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. :)

Om noen er med.. forslag til dag?

jeg har "ferie" de neste to ukene, så burde kunne ganske mange dager denne gangen :)

Så bra! ;) Er som sagt noen som er litt fra og til på når de kan, men vi som har tid kan veldig gjerne tusle litt rundt! :)

Noen som vil bli med på et lite påsketreff? Veit ikke når det kan passe for noen jeg.. Tom og Kaian skulle hvertfall være borte deler av ferien vet jeg. :)

Om noen er med.. forslag til dag?

Jeg spurte i oppslagstavletråden. :)

Botanisk hage høres fint ut! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...