Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elv frister, men jeg driver og tråler danske seilbåtannonser, og det er en liten mulighet for at jeg kjører ned og henter båt i helga. Hvis ikke er jeg gjerne med på elvevandring. Ingen sterke formeninger om strekning.

28. mai regner jeg med at jeg kan være med på akamtreff :yes:

Lenke til kommentar

Elv frister, men jeg driver og tråler danske seilbåtannonser, og det er en liten mulighet for at jeg kjører ned og henter båt i helga. Hvis ikke er jeg gjerne med på elvevandring. Ingen sterke formeninger om strekning.

28. mai regner jeg med at jeg kan være med på akamtreff :yes:

Fint kaian, og kanskje vi også kan ta sikte på et foto-treff i båt også når det lir på, :yes::innocent:

Lenke til kommentar

Fint kaian, og kanskje vi også kan ta sikte på et foto-treff i båt også når det lir på, :yes::innocent:

Hehe, ja gjerne det. Det står mellom to modeller på hhv 14 og 16 fot, plenty plass til 2-3 gjester på en liten tur rundt øyene. Men først må det surfers på annonser. Så må det tas beslutning. (Det er det svakeste punktet i planen så langt). Og så må det handles. Hm. :hmm:

-det kan virke som det er sannsynlig at jeg får med meg elvevandring på søndag :roll:

Lenke til kommentar

Det er mange, særlig over 40, som synes det blir litt få føtter ja. Men jeg mener at smått er godt. Alt blir mindre, lettere. Lettere å håndtere alene, lettere å fikse. Færre greier som går i stykker. Enkelt er fint. Litt mindre komfort, men mye mindre bekymringer. Hakuna Matata! :wee:

Lenke til kommentar

Har nå vært en rekognoseringsrunde ved Ljanselva opp- og nedstrøms for Hauketo. Min konklusjon er at det rett og slett er for tidlig. Det var svært holkete, faktisk litt ubehagelig uten brodder siden terrenget ikke akkurat er flatt. Også mye snø, slik at det er problematisk å ta seg helt ned til elva de fleste steder.

Men terrenget oppstrøms (hvor jeg ikke hadde vært før), virker meget lovende for en tur litt lenger ut på våren. Et stykke oppover var det også et hus som virkelig må ligge riktig gate for Tom. Jeg tror vi tar denne turen litt senere, eller hur?

Et alternativ som er mye enklere tilgjengelig er da selvfølgelig Akerselva. Er det noen interesse for dette som en reserveløsning? Jeg er interessert i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...