Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Litt Off-Topic...men det ser ut til at vi kan komme "noen" fra Trondheim, i hvert fall to rundt helgen 28.mai...kanskje det går an å få til noe da...hadde vært hyggelig det. Blir vel lørdag 28.mai som passer best. (Det er også Åpen Dag, Tøyen bot. den helgen)

Lenke til kommentar

Et treff den 28. mai bør gå greit - Blir botanisk hage da ?

MACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACROMACRO

Ja.. dere forsto kanskje at jeg vil være med, og kanskje at jeg tror det blir macro-bilder.. hmm..

Lenke til kommentar

Gleder meg til en Oslotur. :) Det er masse jeg ikke har sett i byen. Hvis jeg får velge skulle jeg helst gå der på lördag, så kan vi evt. ha et ekstratreff i botanisk hage på söndag for alle som har lust? Hva sier dere?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Flott, Helena...vi skal en tur søndag i alle fall, da kommer visst lessis og flere der. Vi kan gjøre noe annet på lørdag...det er mye spennende å se. Vi behøver ikke dra så langt av gårde. Det kommer sikkert opp noen forslag her fra kjent-folk. Så kan vi drøfte det...vi har god tid på dette. Det er fint.

Lenke til kommentar

Gleder meg til en Oslotur. :) Det er masse jeg ikke har sett i byen. Hvis jeg får velge skulle jeg helst gå der på lördag, så kan vi evt. ha et ekstratreff i botanisk hage på söndag for alle som har lust? Hva sier dere?

Jeg stemmer for ditt forslag.

Lenke til kommentar

Tror helgen 28./29. burde gå. Det er verre med de to etterfølgende helgene.

Men hva med nå førstkommende? Jeg kjenner at en vandring elvelangs presser på, mange ugåtte strekninger fra i høst. Det er uansett andre motiver å finne nå på vårparten, før isen er helt borte. Yr sier at været er best på søndag (om nå det har noe å si), men det kan jo fort endre seg...

Lenke til kommentar

Men hva med nå førstkommende? Jeg kjenner at en vandring elvelangs presser på, mange ugåtte strekninger fra i høst. Det er uansett andre motiver å finne nå på vårparten, før isen er helt borte. Yr sier at været er best på søndag (om nå det har noe å si), men det kan jo fort endre seg...

Det kan være greit med en tur førstkommende helg. Lørdag eller søndag? Og hvilken elv?

Lenke til kommentar

Du spør om så mye rart som jeg ikke vet svaret på, Tom. :hmm:

Kan si søndag i utgangspunktet, da er lørdag fri til å gå berserk på andre måter. Kanskje til og med jeg klarer å stå opp så jeg er klar til og ut i 11-tiden.

Hvilken elv var litt verre. Tenkte på ugåtte deler av Ljanselva eller Alna. Men til og med Akerselva kan gå an et stykke oppover, selv om jeg nylig stakk innom på oversiden av Møllefossen.

Hvis det blir en av de mer perifere, kan jeg hente interesserte ved Oslo S. Så det burde ikke være noe problem. Er det noen som har råsterke elvepreferanser, kan jeg muligens jenke meg litt der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...