kaian Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hun tar bra bilder med det nye kameraet synes jeg. Sant! Men, jeg tror ikke hun vet hvordan man tar dårlige bilder Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hun tar bra bilder med det nye kameraet synes jeg. Sant! Men, jeg tror ikke hun vet hvordan man tar dårlige bilder Ettersom Randi er i Oslo nå (og jeg håper bli med dit i april, mai eller juni) så sjekket jeg deres tråd for å se hva dere skal finne på, og så fant jeg dette. Det var virkeligen hyggelig å lese. Tusen takk! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Ettersom Randi er i Oslo nå (og jeg håper bli med dit i april, mai eller juni) så sjekket jeg deres tråd for å se hva dere skal finne på, og så fant jeg dette. Det var virkeligen hyggelig å lese. Tusen takk! Det er deg vel unnt. Håper dere får en fin treff i morgen med mange fine bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 He,he..så laglig at du fant denne da Helena.Kaian har nok rett når det gjelder fotograferingen din.Det var veldig hyggelig det siste mini-treffet vi to hadde, selv om det var litt kaldt og Filter nedlagt. I dag hadde jeg kafferast med venner på Tøyen bot. kafeen. Hyggelig. Var på Munch museet etterpå, dumt jeg ikke tok med kamera inn for det var lov å fotografere. Tok bilder med mobilen bare. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er deg vel unnt. Håper dere får en fin treff i morgen med mange fine bilder. Takk, det samme til dere! Er litt usikker på om det blir noe her, men jeg håper det. He,he..så laglig at du fant denne da Helena.Kaian har nok rett når det gjelder fotograferingen din.Det var veldig hyggelig det siste mini-treffet vi to hadde, selv om det var litt kaldt og Filter nedlagt. I dag hadde jeg kafferast med venner på Tøyen bot. kafeen. Hyggelig. Var på Munch museet etterpå, dumt jeg ikke tok med kamera inn for det var lov å fotografere. Tok bilder med mobilen bare. Ja, det var en hyggelig liten photowalk vi hadde. Det höres ut som at du har det fint i Oslo! Gleder meg til å dra dit igjen i vår. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Alltid fint når jeg er i Oslo ja...har så mange hyggelige av slekt og venner å møte her.... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 så sjekket jeg deres tråd for å se hva dere skal finne på, og så fant jeg dette. Det var virkeligen hyggelig å lese. Tusen takk! Bare hyggelig, jeg mener det. Blir hyggelig å se deg igjen utpå våren Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Høres greit ut det, Kaian. Jeg er jo *host*sprek*host* og ung! Har lyst til å få testa ut Tokina 11-16 som jeg låner i en uke, før jeg bestemmer meg om jeg skal kjøpe det eller ikke. 12.59 på oslo s, og hva heter så dette toget? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 12.59 på oslo s, og hva heter så dette toget? Toget heter Bjarne. Men det er vel bedre å være på Skøyen 12:59? Det er der vi er et minutt etterpå ... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 12.59 på oslo s, og hva heter så dette toget? Toget heter Bjarne. Men det er vel bedre å være på Skøyen 12:59? Det er der vi er et minutt etterpå ... Høhøhøh. Vel, samme for min del. Jeg innser at jeg må ofre en helg med forskyvd døgnrytme for å være med på turen uansett om jeg er der 1 på eller 6 over. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hehe, toget heter "Skøyen". De går hele tiden, men på tavla så står det hvilket spor 12.59 til Skøyen går fra. Første vogn Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hehe, toget heter "Skøyen". De går hele tiden, men på tavla så står det hvilket spor 12.59 til Skøyen går fra. Første vogn Da blir det fototur imorgen da! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Da starter jeg på transportetappen - det tar sin tid når jeg skal inn til Sentrum fra provinsen 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Da har jeg kommet meg hjem, og fått laget en bildetråd. Takk for trivelig treff - været var virkelig på vår side i dag. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for et hyggelig treff ja. Været var som tomsi nevner også på vår side. Flott treff. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, takk for fin tur i strålende senvintervær! Vi ble åtte i dag. Ser ut som det ble noen bilder som kan legges ut, jeg stikker over i bildetråden... Lenke til kommentar
JonH Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Trives best på tur "ut i skogen opp i trærne" enn å vandre gatelangs, men får se å bli med på en tur etterhvert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Trives best på tur "ut i skogen opp i trærne" enn å vandre gatelangs, men får se å bli med på en tur etterhvert Du er hjertelig velkommen - det bør vel være mulig å få til en litt mer skoglig tur en gang også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Vi har da hatt noen "natur-vandringer" også, Tøyen botaniske, langs Akerselva osv...fint med begge deler, litt variasjon.Takker for meget vellykket lang Photo-Walk i dag...ikke ble det kaldt heller..slik det har vært på alle walk-er i lang tid nå. Eventuelle bilder kommer ikke opp før jeg er hjemme tl den vante PC-en. Ser noen har lagt ut alle bildene sine på FB også allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå