Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dato: 12.03.2011 (som avtalt)

Tid: 13:00

Sted: Utenfor Skøyen stasjon (tog)

Bra jeg sjekket igjen, hadde det for meg at det var klokka 12, ville blitt lenge å vente...

Men, toget mitt er framme 12.36 eller 13.06, tror jeg satser på å være der 13.06 og jogge litt for å ta dere igjen.

Noen som evt tar toget samlet fra Oslo S?

Jeg kommer til å ta toget inn, og det går videre til Skøyen (fra Oslo S 12.59), jeg kan jo sette meg i første vogn, så kan du hive deg med der? Ellers går det jo mange tog til Skøyen, så det er kanskje like greit for deg å være på Skøyen stasjon litt før 13.00?

Lenke til kommentar

Bra jeg sjekket igjen, hadde det for meg at det var klokka 12, ville blitt lenge å vente...

Jeg hadde også 12:00 i hodet mitt, men det er 13:00 jeg har satt opp. Mest for at B menneskene ikke må opp i grisotta. Og A menneskene rekker da å handle før fototreffet.

Og 13:00 passer ekstra godt i morgen, da jeg rekker å stikke innom hentelageret til Komplett - hvis det har kommet noe til meg da ...

Er forøvrig akkurat ferdig med å lade alle batteriene og tømme minnekortene. Husk det samme dere også - samt husk å putte alt tilbake i fotosekken etterpå.

Lenke til kommentar

Bussen jeg tar fra Carl Berner (31) ser jeg går mot Fornebu og den går da om Jernbanetorget. Skal prøve å ta en tidlig for jeg roter lett med veier og slikt. Men det ser ut som det er et stopp som heter Skøyen Stasjon.

Bussen skal bruke 7-8 minutter fra Nationalteateret, det kan være greit å følge med på. Du skal av på Skøyen Stasjon (Sjølyst), bussen stopper enten under togskinnene rett utenfor stasjonen, eller umiddelbart etter. Det klarer du fint :yes:

Lenke til kommentar

Bussen jeg tar fra Carl Berner (31) ser jeg går mot Fornebu og den går da om Jernbanetorget. Skal prøve å ta en tidlig for jeg roter lett med veier og slikt. Men det ser ut som det er et stopp som heter Skøyen Stasjon.

Skøyen Stasjon er et stopp for bussen også. Det er mange som skal til Fornebu som bytter fra tog til buss på Skøyen. Mest fordi mange tog ikke går lenger ...

Lenke til kommentar

Er forøvrig akkurat ferdig med å lade alle batteriene og tømme minnekortene. Husk det samme dere også - samt husk å putte alt tilbake i fotosekken etterpå.

Hehe, særlig den biten med tilbake i fotosekken er veldig viktig. Har sjekka :roll:

Lenke til kommentar

Og 13:00 passer ekstra godt i morgen, da jeg rekker å stikke innom hentelageret til Komplett - hvis det har kommet noe til meg da ...

Kjøpt noe fint?

Har akkurat pakket bagen. Blir 9-18 og 14-140 + 20mm imorgen. Må variere litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Altenativt kan du ta 20-bussen fra Carl Berner som har endestajon på Skøyen, så du slipper å lure på hvor du skal gå av. I tillegg sparer du hele 5 min :)

Bor på Skøyen, men kom noe i veien. Mitt andre fototreff, så nært, men likevel så fjernt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...