Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen andre enn IceFox, Zettec, og meg som kommer ? Christian86 er tydeligvis nede i Italia og gasser seg med vin, piker og sang. anew er på fjellet, og Storm67 er vel fortsatt på ferie. Men det er kanskje mulig at belowyn og djupviken kan. Og andre som har vært med ?

Og dere flommer fortsatt over av forslag til lokasjoner og foto-ideer.

Tom

Lenke til kommentar
Mr wise guy. Blir en 5d snart så HO HAI :D

thehe...not you also...I have to wait though...I though it would be possible to have the D3 or D700 here in Italy, but D3 costs 4500 euro, or somewhat the same as in Norway =/

Tomsi42: I wouldn't say that I spent much time on that, mostly it has been clothes stores and pictures (As far as I can see 700 in 4 days..)

Bestof luck on next meeting ;)

Lenke til kommentar
Engelsk faktisk. 4500€ + moms blir langt dyrere enn i Norge. Og du får heller ikke norsk reklamasjonsrett når man finner ut at en asiater har fucka opp ditt håndlagede kamera. :p

Well, what would you expect...I'm sitting on a Italian keyboard....should I try Italian or Norwegian without a lot of letters maybe? :p

I know...therefor I'll just have to wait to see what my contact in the US can get me... :)

ps! Zettec...check your PM inbox

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn IceFox, Zettec, og meg som kommer ? Christian86 er tydeligvis nede i Italia og gasser seg med vin, piker og sang. anew er på fjellet, og Storm67 er vel fortsatt på ferie. Men det er kanskje mulig at belowyn og djupviken kan. Og andre som har vært med ?

Og dere flommer fortsatt over av forslag til lokasjoner og foto-ideer.

Tom

Jeg er gjerne med på søndag om folk skal samles. Bare gi meg tid og sted :)

Burde jeg få dratt med meg stativ, eller skal vi labbe rundt med håndholdt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...