JohnMartin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Som topic sier, så er jeg på jakt etter en billig skjerm. Skjermen er til min Morfar. Han har idag en 17" LCD skjerm, men trenger rett og slett en større. Oppløsningen er så liten på den skjermen, at han sliter med å navigere rundt i nettbanken. Han nærmer seg de 80 år, så PC-en brukes kun til nettbank og kanskje kabal av og til Er derfor på jakt etter en 20" eller noe rundt der som er relativ billig. Trenger jo ikke å være så bra skjerm, så lenge oppløsningen er større enn den er på 17" som han har nå, og det skal vel ikke så mye til. Håper det er noen som har noen tips. Ser jo på prisguiden på hardware at man kan få BenQ FP202Wa til 1390,- Kan jo godt være at denne skjermen holder til min gamle morfar, men jeg vet egentlig ganske lite om skjermer. Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ser jo på prisguiden på hardware at man kan få BenQ FP202Wa til 1390,- Kan jo godt være at denne skjermen holder til min gamle morfar, men jeg vet egentlig ganske lite om skjermer. Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ser jo på prisguiden på hardware at man kan få BenQ FP202Wa til 1390,- Kan jo godt være at denne skjermen holder til min gamle morfar, men jeg vet egentlig ganske lite om skjermer. Betyr det at det er en grei skjerm eller? Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ser jo på prisguiden på hardware at man kan få BenQ FP202Wa til 1390,- Kan jo godt være at denne skjermen holder til min gamle morfar, men jeg vet egentlig ganske lite om skjermer. Betyr det at det er en grei skjerm eller? Den er helt fin ja Men selv ville jeg nok gått for denne skjermen nå. Tilbud fra komplett denne uken/måneden.. Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ser jo på prisguiden på hardware at man kan få BenQ FP202Wa til 1390,- Kan jo godt være at denne skjermen holder til min gamle morfar, men jeg vet egentlig ganske lite om skjermer. Betyr det at det er en grei skjerm eller? Den er helt fin ja Men selv ville jeg nok gått for denne skjermen nå. Tilbud fra komplett denne uken/måneden.. aha.. ikke dumt.. tenkte ikke så langt og se etter hva som var på tilbud rundt omkring takk for tipset =) Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Faktisk så vil jeg anbefale dette tilbudet fra netshop.no fremfor den på komplett! Skjermen er fantastisk og har gode spesifikasjoner! Netshop sier: "22" Kvalitet til latterlig pris! Meget rask skjerm med 2ms responstid, denne 22" widescreen LCD skjermen vil sørge for den ultimate multimedia og "gaming" opplevelsen" er veldig enig med de! Endret 2. juni 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Faktisk så vil jeg anbefale dette tilbudet fra netshop.no fremfor den på komplett! Skjermen er fantastisk og har gode spesifikasjoner! Netshop sier: "22" Kvalitet til latterlig pris! Meget rask skjerm med 2ms responstid, denne 22" widescreen LCD skjermen vil sørge for den ultimate multimedia og "gaming" opplevelsen" er veldig enig med de! Tullball, Benq skjermen har overlegent bedre responstid og minimalt input lag. Iom komplett har den på tilbud til så billig penge er mye grunnet at benq nå i neste uke kommer med ny større 26". Benq skjermen der er ett røverkjøp for den pengen. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Faktisk så vil jeg anbefale dette tilbudet fra netshop.no fremfor den på komplett! Skjermen er fantastisk og har gode spesifikasjoner! Netshop sier: "22" Kvalitet til latterlig pris! Meget rask skjerm med 2ms responstid, denne 22" widescreen LCD skjermen vil sørge for den ultimate multimedia og "gaming" opplevelsen" er veldig enig med de! Tullball, Benq skjermen har overlegent bedre responstid og minimalt input lag. Iom komplett har den på tilbud til så billig penge er mye grunnet at benq nå i neste uke kommer med ny større 26". Benq skjermen der er ett røverkjøp for den pengen. Om jeg ikke tar feil, og ikke har missforstått så er Asus sine 2ms kjappere enn BenQ sine 5ms? i tillegg har den 2000:1 i kontrast til Benq sine beskjedne 1000:1 Vil nødig starte en kraftig diskusjon her, men har du noe bevis eller andre kilder som viser at Benq skjermen er overlegent bedre en den asus skjermen jeg linket til? Eller er det jeg som fusker? Endret 2. juni 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bestilte meg BenQ-skjermen i går selv Har hørt mye bra om den fra folk jeg kjenner som har'n.. De sier den er ganske overlegen i den prisklassen Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Han nærmer seg de 80 år, så PC-en brukes kun til nettbank og kanskje kabal av og til Og da vil mest sannsynlig det billigste valget være helt greit for din bestefar Regner ikke med at han bryr seg mye om at det er 1000:1 istedet for 2000:1 kontraster eller hva det var Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Han nærmer seg de 80 år, så PC-en brukes kun til nettbank og kanskje kabal av og til Og da vil mest sannsynlig det billigste valget være helt greit for din bestefar Regner ikke med at han bryr seg mye om at det er 1000:1 istedet for 2000:1 kontraster eller hva det var Akkurat det jeg også tenkte, så derfor er Benq allerede bestilt og på vei i posten. Men dere skal nå ha takk for hjelpen ihvertfall Han nærmer seg de 80 år, så PC-en brukes kun til nettbank og kanskje kabal av og til Og da vil mest sannsynlig det billigste valget være helt greit for din bestefar Regner ikke med at han bryr seg mye om at det er 1000:1 istedet for 2000:1 kontraster eller hva det var Akkurat det jeg også tenkte, så derfor er Benq allerede bestilt og på vei i posten. Men dere skal nå ha takk for hjelpen ihvertfall Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva produsenter oppgir responstid å være og hva den faktisk er, er 2 helt forskjellige saker. Ett meget bra kjøp med tanke på hva skjermen skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå