LordOfDeath Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har er Abit KD7. som tok det for godt og si natta i dag, eller jeg tror det er hk som er føkka. Tror ikke det er PSU, for i følge brutteren som spilte på den da så ble den gradvis verre og verre å skru på. Det lyser heller ingen leds på kovedkortet. I alle fall, noen som vet hvilke pins på hk kontakta som skal sluttes for å få PSU til å starte. Tenkte dette var en enkel måte å sjekke om det var hk eller PSU som har sagt natta. Tror nok komplett får en retur her ja... 3 mnd gammelt hk.... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Tja, det er jo ledningen som det står power switch på som skal kortsluttes. Det skal stå i manualen. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Enten så misforstår jeg deg, eller så misforstår du meg, for å uttrykke meg klarere, jeg vil vite hvilke ledniger på ATX kabelen fra PSU som skal sluttes for å starte PSU Det er meg Ognomm som har problemer, skrev denne posten fra maskina til bruttern Lordofdeath. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei Hadde også et Abit KD7 hovedkort,som plutselig ikke ville mer. Null respons fra det.Testet grafikk,cpu med mer på annet hovedkort,og det funka. Fikk nytt,og alt var bare fryd og gammen (inn til videre...) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ta og prøv psu på en annen maskin ? koble en lednign til hd, det holder og se om den snurrer rundt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 send inn begge på komplett så får du det gratis hvis en av tingen du sender inn er ødelagt jeg får det ihvertfall Lenke til kommentar
norrick Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 GRØNN ledning jumpes mot SORT på ATX-kontakt for å teste PSU. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Sikker på at det ikke er grønn (PS_ON) mot BLÅ -12V da?? Det er jo mange svarte, COM som de kalles. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 dessuten er kabinett med psu kjøpt hos microplex og hk kjøpt hos komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå