Joachim_F Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Solium Infernum er et turbasert strategispill der målet er å ta over makten i Helvete. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Så gjenstår det å se om detter bare er tomme ord. Endret 2. juni 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Skal jeg dømme etter Armageddon Empires, som er et av de mest interessante strategispillene jeg har spilt, har jeg god tro på at dette spillet blir verd å følge med på. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var jeg den eneste som leste "Torturbaserte Strategispillet" ? =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ta over makten? Vil jeg være sjef i helvette fyrer jeg opp gode gamle Dungeon Keeper 2 og torturerer noen sjæler mens jeg sender mine onde undersåtter for å kverke resten. Dungeon Keeper, its good to be bad. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ahh, det hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Voldsomt så mange regler og lover det var i Helvete. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Virket veldig komplisert, da. Not a good thing imo. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tenkte Dungeon Keeper 3 når jeg så overskriften (selv om det vel strengt tatt ikke er helvete om jeg ikke husker feil) AtW Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 høres litt ut som dungeon keeper men det var real time. Merkelig foresten at dungeon keeper var et spill hvor du var ond. Samtidig var det et av de få spillene der du kunne ta fanger og få dem over på din side, og det var en god idee, noen spill tok jeg så mange fanger at de var mesteparten av hæren min. I de fleste andre spill er det om å gjøre å drepe alle motstanderene inklusive arbeiderene selv om du er god. I dungeon keeper 1 var det mulig å ta fiendens imper til fange og omvenne dem. Ga en stor fordel siden du kunne få veldig mange av dem. Skulle ønske noen lagde noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg