EinarEriksen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 – Vil bare koste halvparten av dagens versjon, hevder Digg.com-gründer. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lurer på hva det er blir kuttet for å få den så billig.. Eller er den bare overpriset fra før? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig de kutter Wifi i denne versjonen(?). Hvis ikke så blir den høyaktuell for min del. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den må no vere ribba for teknologi dersom den skal vere so billeg. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Blir vel bare touchscreen-en igjen da ja... Og den fine designen... Men det er vel derfor folk flest anskaffer seg iPhone, så det går nok bra. Endret 2. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Håper for all del det blir en dyrere versjon i tillegg, proppet med funksjoner. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Direkte link til det Kevin Rose sier: http://seesmic.com/videos/0F7xc810bb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Artikkelen var jo en ren avskrift fra digi.no Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde passa meg fint hvis den samtidig var mindre også. En 64gb toppmodell (av den dyrere sorten såklart) hadde også gjort seg. (Da jeg kunna kassert ipoden min da) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vi har en egen tråd for diskusjon rundt stavemåte for produktnavn. Brukerne bes forholde seg til den, som man finner her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950132 Innlegg som går på den diskusjonen vil bli slettet eller flyttet over til den tråden (avhengig av hva mods har tid til). Det er ikke noe poeng i å føre den diskusjonen i flere forskjellige tråder, det regnes som avsporing. Noen innlegg fra denne tråden er slettet. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det blir sikkert mindre lagringskapasitet ihvertfall. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tipper fyren er på moltebærtur. Det er sikkert bare snakk om ekstra subsidierte abonnementer i USA for de samme modellene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg tviler på det, de er allerede ganske subsidiert. Og kunden må låse seg til AT&T for 2 år, tviler på om folk vil låse seg for en lengre periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg