kyllingvippen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei! Vi 2 gutter sitter her og skal prøve å linke på C&C Generals, men vi har seff et problem. Ute i Windows så får jeg kontakt med han, men han finner ikke meg. Jeg har overført masse til han, men han finner fortsatt ikke meg. Jeg har Win2000 og han WinXP. Uansett; I C&C så lager jeg game og venter på han, men vi får ikke kontakt. Han finner ikke serveren og når vi prøver Direct Connect så virker det ikke heller. Hva i all verden er galt fordi det burde jo funke..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Finnes sikker en vettug løsning, men den har ikke jeg! Uansett har jeg hatt lignende problemer før, og da hjalp det at maskinen som ER synlig lager servern... og den ikkesynlig maskinen joiner.... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har han en brannmur installert? Kan være den som føkker opp. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Legg inn netBEUI-protokollen. (Jeg er ikke sikker, vet ingenting, men jeg kom med et forslag) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvilken protokoll bruker dere da? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker kun IP ig IPX... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg mener å ha lest at generals bruker ipx protokollen for multiplayer, så det kan være løsningen. Pass på at dere har like instillinger .... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skru av Windows XP-firewallen. Og eventuelle andre firewaller. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Husk å motta IP-adresse automatisk. En anne grunn kan være *at dere må ha forskjellige CD-keys* , men jeg håper da for Guds skyld at det ikke er noe pirat-greier dere driver med. Da blir spm ditt for dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå