Gå til innhold

Demo: Dracula: Origin (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var demoen lastet ned, spillet prøvd og fullversjonen vurdert kjøpt inn. Grafisk så det litt kjedelig ut, og allerede etter introen blir det tradisjonell "pek på uthevet ting for å undersøke, plukke opp osv". Men allerede i første rom må man undersøke et kart og tegne opp ruter hvor en seriemorder har slått til for å finne ut hvor han dro. Det er ikke akkurat vanlig og lover svært bra for resten av spillet. Dialogen er også meget bra, og VOen overbevisende nok.

Fikk Lego Indiana Jones i dag og skal kjøpe Mass Effect etterpå, men dette spillet er definitivt også på listen. :D

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har kjøpt fullversjonen (under 200kr hos Amazon UK), og spillet er veldig underholdende og avhengighetsskapende! Har hørt at historien skal ganske kort (har ikke kommet langt nok til å kunne verifisere det), men spillet er helt klart verdt investeringen!

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette i det hele tatt kommer til å være tilgjengelig i norske butikker på denne siden av året? Eneste norske nettbutikker som "har" det, er Zailor og Playx (er det meg, eller likner de noe jævelig på hverandre?), som aldri får det på lager. Det er 14 dager siden jeg bestilte fra Zailor, og de har ikke fått det på lager ENNÅ, så det bare avbestilte jeg nå. Jeg regner med å måtte bestille fra amazon eller play.com, men kjekt å være sikker først. Jeg har ikke fått med meg noe om noen utsettelser heller. :ermm:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...