ampersand Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal selge et domene som har samme navn som en bilbutikk. Jeg sendte dem en epost før helga og spurte om det var interessert. Fikk svar idag og det virker vel kanskje sånn midt på interessert. Hvor mye bør jeg forlange for det ? For et par år siden kosta jeg på det 1 år på kvasir. domenet er www.autotrader.no og butikken har www.autotraderas.no Takk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du må nok fortelje oss litt meir om selskapet. Er det stort? Er det profitabelt? Det er mange avgjerande faktorer. Kanskje du kan prøve 10.000? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan kan jeg finne mer ut om et selskap. Tror det er samme eierne som Telemark storbilsenter Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Vet ikke om jeg ville satset på å tjene store penger på det domenet. Prøv å tenke litt fra kjøperens side: Hvor mye mer business vil de egentlig få ved å endre domenet sitt fra "autotraderas.no" til "autotrader.no"? Jeg tror ikke de vil tjene inn de 10 000 kronene med det aller første om de bytter domene. Edit: Men det er jo lov å prøve. Ingenting å tape på det iallefall Endret 2. juni 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
zyx Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan kan jeg finne mer ut om et selskap. Tror det er samme eierne som Telemark storbilsenter Proff.no har oversikt over regnskapstall: http://www.proff.no/proff/search/keyFigure...p;org=986426736 kan ikke akkurat si at nøkkeltallene var så gode, men de ser ut som om de tjener penger i hvert fall Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 jeg forventa ikke så mye som 10,000, men hadde håpet å kunne få mer en jeg betalte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå