Gå til innhold

muntlig prøve på forholdet mellom religion og politikk i den islamske verden i dag

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha muntlig prøve i historie og filosofi, og er ikke helt sikker hvilken kategori det skal være i så jeg fyrer løs her. Spørsmålet lyder slikt:

Hvordan er forholdet mellom religion og politikk i den islamske verden i dag, f. eks i Tyrkia

Problemet mitt er at jeg har null peiling på det og jeg kunne så gjerne trengt litt hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør bruke pensum og sjå kva som står der.

Når det er sagt finst det mykje bakgrunnsinformasjon på nettet.

www.freedomhouse.org ---> freedom in the world

http://www.freedomhouse.org/template.cfm?p...3&year=2007

:)

Vel deg ut nokre få land å lese om. Skriv ned stikkord om det som har skjedd på det området du skal ha om i nyare tid. (Siste 10-20 åra?) Tyrkia kan sikkert vere eit godt utgangspunkt.

Ta gjerne med eit Nord-Afrikansk land som Tunisia eller Egypt, der "presidenten" har sitt å sei om kem som kjem i fengsel for sine politiske meiningar.

So har vi landa som ligg på det nivået Norge var på i tida etter 1814, som Kuwait og Jordan, men kanskje Tyrkia kan stå som modell for kor desse kjem til å gå hen.

Iran er spesielt då dei har eit religiøst regime som er ein eitt-partistat (og blir kalla totalitært?).

Men det er heilt sikkert enklare å berre lese det som står i pensum. :) Generelt sett er ekstremistisk islam ein trussel imot demokratiet, både i sin eigen politikk og som unnskyldning for diktatorar til å ture fram som før. Islamske parti kan ha eit positivt bidrag til demokratiet, omtrent som kristelege parti i Europa. I den seinare tid driv islamske statsmakter med indremisjonering for moderat islam retta imot ekstremistane dei har fengsla.

Endret av blackcurrant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...