Thom Merlin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Her er mine første bilder med Canon EOS 400D og 55-250mm IS. Er nybegynner da dette er mit første speilrefleks. Er veldig godt fornøyd med både kamera og linse. Er noe helt annet enn mit 5 års gamle kompakt kamera Hva synes dere om bildene? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mange bilder.. Men likte nr2.. fin drømmeaktig følelse av det hele. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Liker det siste kattebildet godt, bra fokus, fin komposisjon og fine farger. Bilde to liker jeg dog best. En fin linje, bra bruk av dybdeskarpheten og et veldig fint utsnitt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Flaks at det er tre ord i emnetittelen så jeg skjønte hva tråden handlet om =) Ellers, henger jeg meg på Devisor, og liker bilde nr 2 best. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 En god start vil jeg si, fine bilder. Noe å gå på mht. skarphet og detaljer på fuglebildene, likte kattebildene bra, fin skarphet og dybdeskarphet. Likte også nr.2. Sikkert mye, mye flottere enn du kunne tatt med kompakt, alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå