Fotofashion Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Første gang hu står foran kamera. HÅr lyset mitt fikk jeg ikke til å fungere den kvelden, lærte senere at hotshoe mounten skulle på blitsen en viss vei... Lenke til kommentar
presjes Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg likte bilde godt igrunn, er ikke så flink på portretter og studio, men det er veldig interessant. Ser du har øyekontakten, modellen virker fornøyd med å være foran kamera, men prøver å gi en attitude tror jeg. Ikke helt sikker på hvilken. Fin kjole så det røde kommer godt fram med mørk bakgrunn, og marka passer til støvlettene hennes. Ellers kan det bli interessant hva du kan få ut av håret hennes framover med det lyset på plass. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 takker.. om utrykket hu sender, så er det mest lek med modellen under shootet.. Får se hva jeg får utav henne neste gang jeg skal bruke henne. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bildet er fint, men det som trekker alvor ned er at ryggen ikke virker som den er helt rett, mister den fine feminine kurven i ryggen. Skoene er litt vel over the top for min del, men kjolen er stilig, og har veldig fine toner. Kanskje litt dumt at den nederste hånden blir vist såpass med brei-siden til, vri den litt så blir det mye mere feminin =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå