EinarEriksen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det gikk galt på Karmøy da laderen sto i kontakten uten å være i bruk. Les mer Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Flott at linken til denne artikkelen funker så bra. Den fører bare til hovedsiden. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Flott at linken til denne artikkelen funker så bra.Den fører bare til hovedsiden. Bra at det ikke bare var slik hos meg Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det gikk galt på Karmøy da laderen sto i kontakten uten å være i bruk. Les mer Hei Amobil.... linken til denne artikkelen leder fremdeles kun til deres egen forside... Fikse kanskje?? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Første nyheten på Hardware.no er ogå slik. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Første nyheten på Hardware.no er ogå slik. Jeg har opplevd det før Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Oh no! Har akkurat samme laderen som står i veggen hjemme nå ...som finnes på illustrasjonen selvsagt... måte på å skremme Endret 2. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 jeg trodde en hadde sikringer nettopp for å motvirke slikt... Lenke til kommentar
tevil Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig å få en poll på dette? Hvor mange har egentlig laderen stående i veggen hele tida. Selv har jeg laget en løsning med laderen skjult bak datapulten og sånn at kontakten stikker såvidt opp ved siden av skjermen. Altså svært tungvint å ta inn og ut. Såvidt jeg husker så lager jo Ikea en hylleinnsats der hensikten er å organisere ladere inn i en skuff, men det fordrer jo at man kobler laderen i veggen konstant. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 vel, ett alternativ er å sette ladere i en fordeler med bryter, og skru av via nevnte bryter når ting ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om dette hadde skjedd i Amerika.. håhåhåh! Lenke til kommentar
tevil Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 vel, ett alternativ er å sette ladere i en fordeler med bryter, og skru av via nevnte bryter når ting ikke er i bruk. ja, det er selvsagt en løsning hvis fordeleren er tilgjengelig. Min er skrudd fast i bakplata på skrivepulten, og så har jeg alt av pc-stasj koblet i samme. Men poll? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Unødvenig med poll her. 95% svarer at de konstant har laderen i veggen, og de resterende 5% lyger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg