Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har komt i den situasjon at, den samme personen går om og om igjen i hodet mitt. kan forsvinne nokre dager, men så er ho tilbake. når ho er vekke så kan eg tenke og sjå på andre, men når ho er der så er det ingen som appelerer lenger. Forholdet mitt gikk i vasken da ho flytta tilbake hit, og da heimsøkte ho hodet mitt igjen. kunne ha sex med xn, og plutselig tenkte eg på ho andre. er såpass glad i xn min at eg har det bra med ho, men når ho andre dukker opp i hodet mitt igjen, så blir eg irritert, lei og alt det der. orket ikkje å ha det sånn som det, så etter ei stund forsvant gløden helt ut av forholdet, og eg gjorde det slutt. vi er gode venner no, finner på ting ilag, og gløden begynner å komme tilbake, men så dukker ho andre opp i hodet igjen. ho andre har type også, fikk det for en mnd eller to tilbake. eg veit rett og slett ikkje om eg vil ha ho dama, eller om eg berre skal ta å sei til ho kva eg føler for å få det ut og bli ferdig med ho. eg er blitt helt ute av stand til å bli forelska i noken andre. Eg har vel forsåvidt en ganske god tone med ho, har det morro når vi treffer kverandre på byen eller i sentrum. noken som har noken tips? joda kan jo selvfølgelig gi gass og prøve meg på ho. men veit ikkje om ho er noke for meg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du bør prøve deg på henne, men ikke så lenge hun er opptatt. Finner du ut at hun ikke er noe å samle på, kommer du aldri mer til å tenke på henne. Det kan jo også hende at hun liker deg, og dere blir sammen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror det kan være lurt å få kortene på bordet. Du risikerer litt, men kan vinne mye, og om du skulle "tape" vil du likevel bli mer ferdig med saken enn du noengang kan bli ved å holde kjeft om det. Lett vil det ikke bli, men utfallet blir sannsynligvis bedre enn du frykter. Og om du skulle ha lyst til å prøve deg synes jeg ikke du skal ha skrupler for det med mindre typen hennes enten er en kompis av deg eller kommer til å kverke deg langsomt. Det er lov å konkurrere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 typen bur ganske langt unna, så får no håpe det blir slutt før eller seinare. litt av grunne til at eg vegrer meg mot å prøve meg er at i alle mine forhold så har eg alltid endt opp med å bli den "beste", den andre har alltid fått meg til å føle at eg er for bra for dei med å heile tida sei det.. så eg har alltid hatt den trygge possisjonen. eg har aldri blitt dumpa eller blitt slått opp med. så går eg inn i det her, så føler eg at den gangen her er det eg som blir den som legger følelsane på bordet, og det er eg som får smellen. eg har alltid sagt at likeverdighet i eit forhold er viktig. den eine skal ikkje føle seg dårligare eller bedre i eit forhold. kjipern å drite på draget. men hadde vert godt på ein måte eller anna å komt seg videre på eit vis. skal kanskje i militæret på befalskule, og da er det kjipt å ha sånt heime som ødelegger følelseslivet mitt, og kan ødelegge framtidige forhold. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 kva foreslår dykk at eg skal fortelje da? skal eg fortelje at eg har vert betatt av ho i fleire år, at eg er blitt helt ute av stand til å ha følelser for alle andre damer. fortelje kva eg syns om ho? tenker etc? kan bli ei komisk farse med rare ord og oppgulp. heh Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Si at du har noe på hjertet, og at det kan være ubehagelig å høre det, men at du er nødt til å få sagt det og at du selvfølgelig helst så at dere bare kunne være venner, men at du er redd det kan bli vanskelig. Så får du se hva hun synes. Kan godt hende dere kan bli kompiser igjen senere, men nå tror jeg det kan være lurt å få litt closure her så du kan fokusere libidoen i en annen retning. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du har lyst på er forhold med denne jenta så snakk med henne. Har du ikke lyst på et forhold med henne så bryter du all kontakt. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 vi er ikkje venner heller, er meir bekjente, og vi prater når vi møtes. enten kjem ho bort roter litt med håret mitt(frisør), kliper meg i sida eller noke slikt. så er litt vanskelig å bryte kontakt også. litt fucka situasjon. mine forelskelser har alltid gått veldig fort over. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 vi er ikkje venner heller, er meir bekjente, og vi prater når vi møtes. enten kjem ho bort roter litt med håret mitt(frisør), kliper meg i sida eller noke slikt. så er litt vanskelig å bryte kontakt også. litt fucka situasjon. mine forelskelser har alltid gått veldig fort over. Hvis du ikke skal satse på et forhold er nok det lettest å bryte kontakten for å bli kvitt henne fra tankene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 har ikkje snakka med ho på en mnd ca, og ho er fortsatt i hodet mitt:( har prøvd det ei god stund. men får prøve ei god stund til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg er uenig i det med å bryte all kontakt. Da er det en fare for at du kommer til å kverne på dette veldig lenge. Hvis du sier det som det er blir du ferdig med det, og du kan si til deg selv at du faktisk gjorde noe, du gjorde ditt beste, og at det gikk som det gikk var utenfor din kontroll. Så kan du gå videre. Men jeg kan ikke vite alt om situasjonen, og valget må du ta selv. Endret 3. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 takk for alle svar! er det noke som ikkje bør komme ut av munnen min? tenker på typiske feller som en bør unngå. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ingen som har noke å sei til det siste? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå