Wazzabazza Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg satt her i sta, og lastet ned masse bra musikk (Children Of Bodom o.l) for jeg skulle brenne det på en plate. Men når jeg da skulle ta en brenneplate ut av eska, var det tomt!! Jeg skaumfarte hele huset rundt etter en brenneplate, men ingen å finne!! Jeg holdt på å klikke! Og jeg hadde gledet meg skikkelig til å ha en plate med bare bra musikk på! Også ble hele prosjektet lagt i grus av en liten filleting.. Eller.. Ikke så liten da.. Men uansett.. Så mitt forslag er: Gi bort gratis brenneplater.. Man har plasser hvor man kan få gratis kondomer, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 , en av 2 er jo ikke saa galt da . Tror nok man hadde veart mer despo etter en kondom enn en cd-plate . Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du får kjøpe en krisespindel til slike tilfeller, og gjemme den sånn at du ikke bruker den opp unødvendig.. Hadde du vært naboen min, så kunne du sikkert kommet og banket på, så skulle du fått en cd... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Til sånn har man altid noen eksemplarer av: CD-RW Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Til sånn har man altid noen eksemplarer av: CD-RW bare synd at ikke alle cd-spillere støtter RW da;) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan ta opp saken på stortinget. Kansje du får gjennomslag. Ingnting overrasker meg lenger når det gjelder politikere Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Til sånn har man altid noen eksemplarer av: CD-RW bare synd at ikke alle cd-spillere støtter RW da;) Hvilken g33k med respekt for seg selv sitter med en CD-spiller (eller lar andre prøve å spille sin CDRW i deres CD-spiller) som ikke kan lese CDRW da?! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvilken g33k med respekt for seg selv sitter med en CD-spiller (eller lar andre prøve å spille sin CDRW i deres CD-spiller) som ikke kan lese CDRW da?! Hehe, det var min replikk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 No offence men "brenneplater"? Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 No offence men "brenneplater"? CD Føkkings R FFS!! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 artig sammenligning: kondom/tomme cd'er.... tror du er inne på noe der, har samme problem selv for tiden og MÅ på butikk i dag eller i morgen... det er krise! Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Så lenge CD-R plater vil ha en like stor prevantiv virkning som kondam da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Og hva kan vi hjelpe deg med?? :-? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 [soeppel] Har man en stor nok stabel med cd-er, trenger man ikke kondom. [/soeppel] Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hadde vært kjekt med gratis utdeling av CD-R plater på pc-butikker... Leste en gang i K-computer at det skulle lages "brennestasjoner" rundt omkring. du slenger inn en cd, putter inn på penger, så har du en kopi iløpet av 7 min elns.... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 7 minutter? hvor lenge siden var det? Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 No offence men "brenneplater"? CD Føkkings R FFS!! GULLKORN! Lenke til kommentar
merkur Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hadde ikke hatt noe i mot og få gratis brenneplater nei. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 7 minutter? hvor lenge siden var det? en stund siden ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå