Bakke Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Oppfølgeren til "Donnie Darko" er på vei, og nå begynner filmskaperne å fylle opp rollelisten. Les mer Lenke til kommentar
Puff Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Skeptisk. Donnie Darko var konge, men ser ut som de bare vil skvise mer penger ut av navnet på grunn av suksess. Og det er vel forsåvidt greit, men har ikke troa på filmen.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe, Richard Kelly er ikke med enn gang. Er vanligvis ikke for ensidig, kynisk negativitet. Men kan ikke tenke meg at denne blir noe bra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Donnie Darko var fantastisk, men nå ble jeg skeptisk :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal ikke spå filmen nord og ne før jeg har sett den.. eneren var jo fantastisk Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Donnie Darko var rett og slett strålende. Det blir derfor dumt å avfeie dette som et elendig melke-prosjekt, før jeg faktisk får sett den. Lenke til kommentar
Puff Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Tja. Mener ikke å si at den er elendig, men er veldig skeptisk. Dete r jo bare på grunn av at film nummer to i sånne prosjekter ofte bare er utrolig skuffende i forhold. Men det er ikke noen tvil om at jeg kommer til å se oppfølgeren, men med en viss skepsis. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Samantha Darko har ikke så god klang som Donnie Darko. Jeg liker slike filmer der man må tenke over hva som skjer Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes ikke Donnie Darko er en film som legger opp til en oppfølger. Synd de "ødelegger" en så original film =/ Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Himmel og hav.. se på rollelisten.. bare masse b-skuespillere og wannabes, og Donnie Darko uten Richard Kelly? Nei takk. Dette kan bare bli dårlig.. Da har jeg mye mer tro på Richard Kelly-filmen, "The Box" - http://www.imdb.com/title/tt0362478/ Norma and Arthur Lewis, a suburban couple with a young child, receive a simple wooden box as a gift, which bears fatal and irrevocable consequences. A mysterious stranger, delivers the message that the box promises to bestow upon its owner $1 million with the press of a button. But, pressing this button will simultaneously cause the death of another human being somewhere in the world; someone they don't know. With just 24 hours to have the box in their possession, Norma and Arthur find themselves in the cross-hairs of a startling moral dilemma and must face the true nature of their humanity. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 En vakker film, nå ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg