andY' Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hello, er litt usikker på et utkast til portføljen min prøvde noe nytt for en gangs skyld. Vet mange er skeptiske til avrundede kanter og 90º kanter, fungerer dette her? Ehm, altså første gang jeg lager meg en portfølje så jeg har ikke peiling innen dette. Hadde vært fint med litt kritikk til designet. Click me (: Endret 2. juni 2008 av andY' Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Fant en del typografi flaws som du kan rette opp i.. Endret 2. juni 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Stortsett det eneste som er bra, er header bildet. (.. å det tviler jeg sterkt på at du har laget selv) - Uproposjonert (Skrives det sånn?) * Les litt om reglers som; "Det gyldne snitt", "1/3 dels regelen", "Rutenett" og "Hovedfokus" - Marger og "white-space" * Designet er alt for tettpakket, bruk mer luft!! - Typografi * Linjeavstand, ingen klar definisjon på overskrifter, lenker etc. - Billige effekter * "Glassy glow" på menyen (Som forøvrig ikke var særlig bra igjennomført) * Gradients og "stripes" Konkulsjon: Et tettpakket og lite gjennomført "web 2.0" design med dårlig typografi og billige effekter Lenke til kommentar
andY' Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ok takk for tilbakemelding ihvertfall .. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå vet ikke jeg om du har laget headeren eller ikke. Det ble tidligere påstått at du ikke selv hadde laget det. Hvis det er saken, vil jeg bare si én ting, nemlig; Ikke bruk ting du selv ikke har laget på en side som skal reflektere deg som designer, som en portføljeside. På en portfølje skal du vise hva DU kan gjøre, og ingen andre. Men igjen, hvis du har laget headerbildet, så ignorer denne meldingen. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Slogans som "Amateur Webdesigner" gir meg bare så sinnsykt lyst til å ansette det på flekken. Bytt det. Er tekst det viktigste å fylle en portefølje med? Tekst er helt klart viktig for å skape en følelse av profesjonalitet og for å formidle hva du driver med, men folk skal allikevel ikke trenge å bla alt for langt for å finne ting du har laget. Det er i hvert fall min mening. Porteføljer er ofte små og kompakte sider på 1, generelt maks 7/8, sider. Trenger du virkelig søkefunksjonalitet? Logoen din forsvinner sammen med headeren. Prøv å venstrestille den, samt gi teksten litt mer rom. Jeg trenger ikke vite IP-en min. Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal kunne "fuck things up" på siden din. Dropp det. Det er dårlig logikk hvis du ønsker kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå