TST Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Se gameplay fra skrekkspillet. Se videoen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Liten tvil om at dette kommer til å bli svært lekkert Må bare spille 4'ern først! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gleder meg sykt til dette spillet! Bare det å kunne spille gjennom hele spillet i COOP er verdt det å glede seg, men når man også får styre Chris mot horder av zombier blir alt gull verdt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Looks good. Passe klaustrofobisk Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Holy crap! Enda en grunn til at jeg må overtale dama til at vi må ha en PS3 så fort som mulig! Dette kommer nok til å rocke båten uansett. Den gamle teaser'n var jo flott, den også. Men her... Oh yeah! Coop, you say? Enda bedre! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Skulle vært mer ingame Forresten, så savner jeg de gamle RE-spillene, hvor det var skikkelige zombier :| Endret 19. juni 2008 av mESA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg