Gå til innhold

Spørsmål ang. PayPal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bør være enn add funds knapp i paypal. så betaler du bare en giro (de har norsk bankpartner, så du trenger ikke noe spesiellt av koder elns). Det vil stå hva av info du er nødt til å legge inn som KID/melding når du betaler giroen, så går det fint :)

Lenke til kommentar
Du betaler inn til paypal fra nettbank (giro). Du får da penger inn på paypal konto som tilgjengelige midler og betaler direkte fra paypal.

 

Å legge til bankkonto går ikke uten visa kort trodde jeg?

 

Joda, jeg har lagt til bankkonto på paypal..

Hvor finner jeg instrukser om hvordan jeg betaler inn til paypal via nettbank?

Og når jeg har ført over penger på min paypal konto får jeg da alternativet å betale med de istedet for Visa? :hmm:

 

Edit: Så ikke første innlegget ditt.. :blush: Har ført over penger nå, får håpe jeg får til å betale sakene jeg har vunnet på Ebay når pengene har komt inn. :D

Endret av -Alex-
Lenke til kommentar

Et spørsmål:

Jeg har funnet noen varer jeg kunne tenkt meg å kjøpe på ebay, men jeg tør ikke betale direkte med visa, så jeg opprettet en paypal konto. Og da får jeg opp noe om at jeg må verifisere et bankkort. Er dette noe som må gjøres? går det ikke å overføre penger til paypal via nettbank uten å gå innom bankkort?

 

Er litt redd for å oppgi informasjon om kortet mitt på nettet, og jeg er veldig fersk på dette så jeg kan ikke så mye om det :)

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar
Et spørsmål:

Jeg har funnet noen varer jeg kunne tenkt meg å kjøpe på ebay, men jeg tør ikke betale direkte med visa, så jeg opprettet en paypal konto. Og da får jeg opp noe om at jeg må verifisere et bankkort. Er dette noe som må gjøres? går det ikke å overføre penger til paypal via nettbank uten å gå innom bankkort?

 

Er litt redd for å oppgi informasjon om kortet mitt på nettet, og jeg er veldig fersk på dette så jeg kan ikke så mye om det :)

 

Du trenger ikke å verifisere kredittkort for å overføre penger til paypal kontoen via nettbank nei. Når du har overført penger fra nettbank til PayPal kontoen kan du bruke de pengene til å betale med, uten og oppgi noe kortinformasjon. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på noe ang. paypal. Jeg har laget konto der for ca. et år siden. Jeg har ikke skjønnt hvordan jeg skal bruke den, og dermed ikke gjort det. Men jeg har skrevet inn kortnr, og lurer på om det var dumt av meg? Trenger jeg ikke gjøre det? hvordan kan jeg fjærne det? og bruke kontoen for å betale folk?

 

Skjønner meg ikke helt på det:/ Noen som har link til en guide for hvordan man bruker paypal?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei, jeg har også et spørsmål.

 

Jeg skal kjøpe en ting på ebay. Nå har jeg opprettet en konto på paypal. Men har ikke satt inn noe kontonummer enda.

 

Skal jeg gå inn på: Koble til og bekreft bedetkort eller kredittkort? Eller er det en annen metode som er bedre? Er litt redd for å gi ut kontonummer på nettet.

 

Trenger svar litt raskt :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...