-Alex- Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Har kjøpt noen varer på Ebay, og laget meg PayPal konto for betaling. Men siden jeg bare har Visa Electron vet jeg ikke hvordan jeg skal få betalt. Jeg trodde det gikk an å bruke vanlig bankoverføring med PayPal?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bruk nettbank for å overføre fra konto. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det bør være enn add funds knapp i paypal. så betaler du bare en giro (de har norsk bankpartner, så du trenger ikke noe spesiellt av koder elns). Det vil stå hva av info du er nødt til å legge inn som KID/melding når du betaler giroen, så går det fint Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Bruk nettbank for å overføre fra konto. Kan du forklare litt mer detaljert? Har lagt til bank kontoen min på Pay-Pal men får ikke alternativ å betale fra den når jeg skal betale for varer fra Ebay.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du betaler inn til paypal fra nettbank (giro). Du får da penger inn på paypal konto som tilgjengelige midler og betaler direkte fra paypal. Å legge til bankkonto går ikke uten visa kort trodde jeg? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Du betaler inn til paypal fra nettbank (giro). Du får da penger inn på paypal konto som tilgjengelige midler og betaler direkte fra paypal. Å legge til bankkonto går ikke uten visa kort trodde jeg? Joda, jeg har lagt til bankkonto på paypal.. Hvor finner jeg instrukser om hvordan jeg betaler inn til paypal via nettbank? Og når jeg har ført over penger på min paypal konto får jeg da alternativet å betale med de istedet for Visa? Edit: Så ikke første innlegget ditt.. Har ført over penger nå, får håpe jeg får til å betale sakene jeg har vunnet på Ebay når pengene har komt inn. Endret 2. juni 2008 av -Alex- Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fikk du betalt? Lurer på om jeg skal gjøre det samme... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Fikk du betalt? Lurer på om jeg skal gjøre det samme... Ja, jeg snakket med Paypal, fikk overført penger til paypal kontoen min via nettbank og fikk betalt. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Et spørsmål: Jeg har funnet noen varer jeg kunne tenkt meg å kjøpe på ebay, men jeg tør ikke betale direkte med visa, så jeg opprettet en paypal konto. Og da får jeg opp noe om at jeg må verifisere et bankkort. Er dette noe som må gjøres? går det ikke å overføre penger til paypal via nettbank uten å gå innom bankkort? Er litt redd for å oppgi informasjon om kortet mitt på nettet, og jeg er veldig fersk på dette så jeg kan ikke så mye om det Endret 7. juni 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Et spørsmål:Jeg har funnet noen varer jeg kunne tenkt meg å kjøpe på ebay, men jeg tør ikke betale direkte med visa, så jeg opprettet en paypal konto. Og da får jeg opp noe om at jeg må verifisere et bankkort. Er dette noe som må gjøres? går det ikke å overføre penger til paypal via nettbank uten å gå innom bankkort? Er litt redd for å oppgi informasjon om kortet mitt på nettet, og jeg er veldig fersk på dette så jeg kan ikke så mye om det Du trenger ikke å verifisere kredittkort for å overføre penger til paypal kontoen via nettbank nei. Når du har overført penger fra nettbank til PayPal kontoen kan du bruke de pengene til å betale med, uten og oppgi noe kortinformasjon. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg lurer også på noe ang. paypal. Jeg har laget konto der for ca. et år siden. Jeg har ikke skjønnt hvordan jeg skal bruke den, og dermed ikke gjort det. Men jeg har skrevet inn kortnr, og lurer på om det var dumt av meg? Trenger jeg ikke gjøre det? hvordan kan jeg fjærne det? og bruke kontoen for å betale folk? Skjønner meg ikke helt på det:/ Noen som har link til en guide for hvordan man bruker paypal? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei, jeg har også et spørsmål. Jeg skal kjøpe en ting på ebay. Nå har jeg opprettet en konto på paypal. Men har ikke satt inn noe kontonummer enda. Skal jeg gå inn på: Koble til og bekreft bedetkort eller kredittkort? Eller er det en annen metode som er bedre? Er litt redd for å gi ut kontonummer på nettet. Trenger svar litt raskt Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har et spørsmål ! Går det fint å sette inn penger via nettbank? Er det bare å skrive kontonummeret å ha med det merknads nummeret som melding? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Har et spørsmål ! Går det fint å sette inn penger via nettbank? Er det bare å skrive kontonummeret å ha med det merknads nummeret som melding? Lurer jeg på og! Edit: Prøvde å overføre 1kr, får se om det kommer inn eller ikke. Endret 29. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå