airborne203 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei, jeg har behov for å redigere video. Har pc som takler det, men problemet kommer når jeg skal arkivere den redigerte videoen. Har et Sony DCR-TRV11E m/ DV OUT. Har hørt at det går an å bruke en spesiell kabel og få DV IN og dermed spille redigert video over på DV. Noen som har erfaring med dette? Hvilke video-redigerings programmer er å anbefale for litt viderekommen bruker?På forhånd takk! Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Adobe Premiere 6.5 avid express en eller annen versjon, helst den nyeste. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 . Har et Sony DCR-TRV11E m/ DV OUT. Har hørt at det går an å bruke en spesiell kabel og få DV IN og dermed spille redigert video over på DV. Ikke en kabel, men en dv vidget, den koster ca 500-600kr. Lenke til kommentar
airborne203 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Vet du hvor jeg kan kjøpe den? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vet http://www.rolfs.no/ i Oslo har dette til sony kameraer. (Siden ute av drift en ring dit) Prøv å søk litt på dv widget + sony + pris i eks www.google.com Her er det mange. Finnes varianter med en diskett og kabel. Så de til 250-300 kr i fjor i engeland eller USA på nettet. Lenke til kommentar
arejohan1 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei. Gjorde dette med samme kamera i fjor sommer. Kjøpte widget med kabel i Berlin. Funket helt fint. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvilket kamera har du? Det er mange widgeter til forskjellige kameraer, men hvis du har et nyere kamera er denne muligheten fjernet. Gi meg beskjed om hvilket kamera så skal jeg si om du kan bruke en widget eller ikke. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Canon DM-XM2 trenger ikke widget - den har DV inn og ut fra fabrikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå