Kalvadoss Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mitt gamle Audigy 2 zs kort har begynnt å gi tegn til at det vil byttes ut. Venstre front og center fungerer bare når kortet har fått en halvtime-time å varme seg opp på Så nå leter jeg etter en erstatter, har egentlig lite til overs for creative pga deres måte å drive forretning på for tiden men om det er eneste mulighet for å få grei lydkvalitet med støtte for skikkelig surround i nye spill så får det bare være sånn. Hadde uansett vært bra å høre litt anbefalinger/erfaringer for å se hvilke alternativer jeg har. Har ingen formening om pris, koster jo uansett ikke så mye for lydkort med mindre du skal ha noe å produsere musikk med. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 asus sonar skal visst være et bra kort. Og der slipper du creatives drivere. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du kan ta en titt på tråden min, jeg får mitt Zonar kort i posten snart . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937868 Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Jo mer eg leser om asus sonar jo mer overbevist blir eg. D blir nok etterhvert det kortet som blir innkjøpt på neste lønning :-) Takker for svar og Svedge eg gleder meg til å høre dine erfaringer med kortet Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jo mer eg leser om asus sonar jo mer overbevist blir eg. D blir nok etterhvert det kortet som blir innkjøpt på neste lønning :-) Takker for svar og Svedge eg gleder meg til å høre dine erfaringer med kortet Vil tro du blir meget godt fornøyd med Asus Xonar.... Bytta selv fra audigy 2zs til xonar d2x , og bruker dette sammen med Creative Digital 5500 settet, og det låter helt fortreffelig, skikkelig morro å spille AOC ihvertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå