Christofferaa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Postal 2... det har jeg! på vista... LOL det eier så sykt! drit voldelig.. man kan pisse på folk... lol Null mening masse vold xD Postal 2 Share The Pain FTW!!! Skaff deg tileggspakken og AWP modden du Da snakker vi. OK.. jeg har Postal 2.. så kan du sende link til hvor jeg kan laste ned de "moddene" dere snakker om slik at jeg kan spille dette... greiene Takk Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Postal 2... det har jeg! på vista... LOL det eier så sykt! drit voldelig.. man kan pisse på folk... lol Null mening masse vold xD Postal 2 Share The Pain FTW!!! Skaff deg tileggspakken og AWP modden du Da snakker vi. OK.. jeg har Postal 2.. så kan du sende link til hvor jeg kan laste ned de "moddene" dere snakker om slik at jeg kan spille dette... greiene Takk http://www.moddb.com/mods/6008/awp-a-week-in-paradise Lenke til kommentar
Shivati Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 De ga ikke en gang link til windows ver. må jo være fordi ingen bruker windows lenger. Har ikke noe imot linux, men er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no. Å de bør kanskje endre navn, Hardware-linux.no (med andre ord, Hardware and linux stuff) Skrev hele greia som en spøk, måtte bare se om det ble litt kriging hehe. Bare gode og konstruktive svar Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 De ga ikke en gang link til windows ver. må jo være fordi ingen bruker windows lenger. Har ikke noe imot linux, men er lei å se linux stuff på forsiden til Hardware.no. Å de bør kanskje endre navn, Hardware-linux.no (med andre ord, Hardware and linux stuff) Skrev hele greia som en spøk, måtte bare se om det ble litt kriging hehe. Bare gode og konstruktive svar Troll Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ikke det beste spillet jeg har prøvd, men artig likevell. Flott at HW dekker nye spill på linux. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Postal 2... det har jeg! på vista... LOL det eier så sykt! drit voldelig.. man kan pisse på folk... lol Null mening masse vold xD Postal 2 Share The Pain FTW!!! Skaff deg tileggspakken og AWP modden du Da snakker vi. OK.. jeg har Postal 2.. så kan du sende link til hvor jeg kan laste ned de "moddene" dere snakker om slik at jeg kan spille dette... greiene Takk http://www.moddb.com/mods/6008/awp-a-week-in-paradise OK... jeg lastet ned det du linket til... etter innstalsjonen kom det bare en "hvit" fil på skrivebordet... Da jeg gikk inn på Postal 2... på den vanelige måten, så gikk jeg på multiplayer... så på "all" da kom det opp noen servere... wee:P jeg har spilt litte granne.. Noen ganger er det korpset mot swat osv... Det jeg lurer på er om det skal være slik? Altså at det kommer en "hvit" fil på skrivebordet, eller... altså at man bare skal gå inn på spillet med det vanelige ikonet etter innstalasjonen... ? ? ? Jeg spiller jo online... ville bare vite om det var "på riktig måte" Takker... ^^ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Beste med postal er jo singleplayer da Tillegspakken var kjedelig though, var bare linære brett og ingen frihet. Endret 11. juni 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oppløsninga mi er ikke støttet. Musa blir ikke kalibrert riktig så jeg får ikke trykket noe. hrmf! Lenke til kommentar
molsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Oppløsninga mi er ikke støttet. Musa blir ikke kalibrert riktig så jeg får ikke trykket noe. hrmf! Får ikke bevegd musa jeg heller, hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå