Henrik Salthe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 300 brannmenn har endelig fått kontroll over brannen som har ødelagt store deler av Universal Studios. Les mer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jævlig kjipt at settet til Back to the Future ble brent da :/ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men det kjipeste er at de ikke tok noen læring av den store california brannen i fjor . Det er mest graverende! Hva med og spre effektene og slikt fra klassiske filmer flere plasser en bare ned i Universal hulen? Skulle tro de lever på gamlemåten fortsatt. Sånn ca 2000 Bc "Let us store everything that has value in our cave" med en mix av barokkens griskhet og dagens kapitalisme Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 aha, så det er her spartanerne har tatt veien ja. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men Back to the future ble jo spillt inn over i forrige århundre. Er/var det en ny film på vei? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ER vel kulisser og filmeffekter det er snakk om ( alt som var i og laget for filmene) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men Back to the future ble jo spillt inn over i forrige århundre. Er/var det en ny film på vei? Faktisk forrige årtusen. Er nok snakk om kulissene fra innspillingen, som stod på ett lager. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Var det selve King Kong som brant ned? Eller var det den båten de brukte til å filme foran Skull Island? Var i Universal Studios forrige sommer. Her har dere et bilde Endret 3. juni 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Mener å ha lest på VG eller DB at King Kong brant ned, eller ble i alle fall skadet. Det var i alle fall bilde av han i artikkelen, men husker ikke om han overlevde Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Aha, den KingKongen. Har bildet av den også. Skjønner godt at det lokalet brant opp, da flammer var en del av showet i studio touren. Den jævla stolpen sto i veien når jeg skulle ta bilde! Den King Kongen som brant ned er i samme lokale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg