idenb Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Jeg skal til Oslo imorgen, og i og med at jeg ikke er kjent der, lurte jeg på om dere kunne fortelle hvor skatebutikkene i sentrum ligger. Gjerne si gatenavnene, eller bare prøv å forklar Blir forhåpentlivis nytt brett -Takk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) SrfSnoSk8 er vel desidert den beste. Likker like ved aker brygge og Carl Johan. Munkedamsveien 20 Endret 2. juni 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jean TV i Arkaden, nederst i Karl Johansgate, ikke langt unna Oslo S. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ligger en i Vika. Husker ikke hva den heter. Hvis du står foran slottet og ser mot slottet, så går du mot venstre bortover der et sted. ca. 500-600 meter tenker jeg. Butikken ligger på bakkenivå ved siden av motorveien. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Whitewater, SrfSnoSk8, Swag, Hall of Fame Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Anbefaler å bare ta turen innom Arkaden(ligger rett ved Oslo S), her ligger Jean TV og What's Up.. I disse butikkene finner man masse skateboard, trucks, wheels, osv.. Disse to butikkene sloss litt med prisene tror jeg, også er det januar salg(var hvertfall det 2 uker siden).. Men det var fult kaos og jeg gikk fort igjennom når jeg var der for 2 uker siden, så jeg vet ikke hvor godt utvalg de har akkuratt nå.. Du kan jo bare gå på gulesider og finne kart over disse butikkene: Jean TV What's Up White Water Swag Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kanskje disse er sagt, men i tilfelle: Whats Up (Arkaden) Jean TV (Arkaden) Sea Sport (Aker Brygge) Whitewater (Husker ikke helt ) Swag (Byporten eller Oslo City) Session (By Porten eller Oslo City) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå