lperik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Av ren kjedsomhet kommer det en post der folk kan skrive/klage litt over varmen. Post bilde av din temperaturmåler med inne/ute temp. Selv sitter jeg på kontoret i 5etg i ett bygg, med takvinduer badet i sol UTEN mulighet for å åpne vinduet! Temperaturen kan du se på bilde. *svett* Utetemp vet jeg ikke, men tror de er rimelig høye her i Ås, Akershus. PÅ tide å komme seg ut i skyggen en tur. Og tidlig hjem og ut på stranda Så sett igang folkens, ta bilde av din temperaturmåler og få opp bilde i denne posten. Få med lokasjon samt hva du gjør i varmen så kanskje vi kan få en fin tråd. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var 30 grader i skyggen her i Lillestrøm på lørdagen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Har vert 20-25, kanskje opp i rundt 30 i skyggen på Stord et par dager nå. Har begge vindu så åpne som det går ann, men svetter ihjel uansett :/ Endret 2. juni 2008 av Andeby Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var 27 her om dagen, men orker ikke gå å sjekke nå Har vert 20-25, kanskje opp i rundt 30 i skyggen på Stord et par dager nå. Har begge vindu så åpne som det går ann, men svetter ihjel uansett :/ Stord? der bor søskenbarnet mitt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 32 grader er det her... inne på rommet... her jeg har hatt lufting i hele da. DIGG! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) akkurat nå: ute: 15.4 inne: 22.7 vært oppe i 27-29 grader på rommet, helt jævlig.. data'n varmer no grusomt.. Endret 8. juni 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Regnet kom idag, så er ikke noe spes varmt.. men jeg lurer på hvorfor dere sitter inne, med vinuet åpent. det beste er jo å sitte ved vannet, å bade når du blir for varm:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Selv sitter jeg på kontoret i 5etg i ett bygg, med takvinduer badet i sol UTEN mulighet for å åpne vinduet! Temperaturen kan du se på bilde. *svett* Tror ikke det er lov til å jobbe under slike arbeidsforhold. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg sitter i en leilighet i Sarpsborg sentrum, og her er det akkurat nå: Inne: 21.5 Ute: 20.9 Ikke så verst altså. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Inne har jeg aircondition, og i følge fjernkontrollen så er det 23 grader. Ute er det, ifølge temperaturmåleren, rett under 30 grader. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Lurer jeg på og. Her på Langhus er det nå 13.1grader ute, og det blåser som besatt :/ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Her ute er det 17 grader Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor bor du? Singapore . Så egentlig føles det mye varmere enn 30 grader, på grunn av den høye luftfuktigheten. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 10 grader i stavanger Var oppe i 30 for litt siden da. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor bor du? Singapore . Så egentlig føles det mye varmere enn 30 grader, på grunn av den høye luftfuktigheten. Ferie? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor bor du? Singapore . Så egentlig føles det mye varmere enn 30 grader, på grunn av den høye luftfuktigheten. Ferie? Har bodd her halvannet år, men skal flytte hjem til Norge nå til uka. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gleder deg til å komme hjem til norge da eller ? Lenke til kommentar
rubix93 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 trur den er 20 grader på rommet ute er den sikker 13 eller noe sånt ;s Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gleder deg til å komme hjem til norge da eller ? Joaa.. gjør jo det Men er samtidig veldig trist å reise fra gode venner og minner her. Hadde egentlig foretrukket å blitt et år til, få gjort ferdig skolen og sånt, men jeg hadde ikke noe valg da grunnen til at jeg bor her er min fars jobb, og han har nå fullført det han skulle gjøre. Er forresten 23 grader inne nå, men føles litt kaldere siden det er rotering i luften på grunn av aircondition. Ute er det ganske konstant 30 grader, men var ikke så helt gale i dag, litt overskyet. Ofte blir det skikkelig hett bare ved å gå små avstander på grunn av den høye luftfuktigheten, men i dag gikk jeg ganske langt uten at det var noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå