JKJK Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei. Er på utkikk etter en enkel (relativt billig) trådløs gamepad til pc. Noe a'la Logitech Dual Action Gamepad, bare trådløs. Har sett litt på Logitech Cordless Rumblepad 2, men synes prisen er bittelitt stiv. Saitek P2900 frister ikke den heller. Noen som har andre forslag? Endret 2. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 billig er det ikke men vil anbefale deg kontrollen til xbox 360. den blir jo billigere hvis du kan greide deg med kabel. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Liker ikke kontrolleren til xbox360. Derfor jeg kunne tenkt meg noe enklere. Er mer for PS3-formen. Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg kan anbefale deg tre altenativer basert på egen erfaring: Det første alternativet er det du nevner selv: Logitech Cordless Rumblepad™ 2 - en meget god håndkontroll, kanskje den beste jeg har hatt fram til nå. De to andre alternativene er XBOX 360 kontrollen, jeg ser at du ikke liker den, men den er faktisk god når du først venner deg til den, men et problem med denne i forhold til Logitech's er at den går istykker ganske fort, knappene henger og det samme med D-paden. Det siste alternativet er å kjøpe en PS3 kontroller, disse er veldig gode å bruke, men har det samme problemet som Xbox 360-kontrolleren, kvaliteten - den går raskt istykker eller blir slitt slik at knapper sitter fast og slikt. Veldig kjipt.... Jeg er av den oppfatning at man bør bruke noen kroner ekstra på en handkontroller, nettopp fordi man bruker x antall timer med den i handa og da er det greit å ha noe som fungerer og har høy kvalitet. Dessuten så er det få kontrollere som kan måle seg med de på øverste hylle, mitt valg ville egentlig vært soleklart Logitechs alternativ (se over), denne er meget god i handa og er relativ tung på en positiv måte, den er akkurat passe stor... genial spør du meg Endret 2. juni 2008 av rawrabbit Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hm.. Så man kan bruke trådløs PS3 kontroller rett mot pc uten noe mer om og men? Det høres fristende ut. Er ikke noen storgamer, så er ikke så veldig redd for slitasjeskader på hverken hender eller pad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ps3 kontrollen bruker blåtann så det er vel det enestekravet tror jeg Lenke til kommentar
Urinator Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Du må bruke uoffisielle drivere som er ganske tungvindt, jeg hadde problemer med å få de installert også. Hver gang du vil aktivere må du dra til kontrollpanel, velge spillkontrollere også starte driveren. dette må du gjøre hver gang du slår på pcen. du kan ikke bruke den trådløst - du må bruke usb kabel. six axis funker ikke Hvis ikke det har kommet nye drivere da? Den jeg bruker lasta jeg ned ett par måneder siden (jeg snakker om ps3 spaken her, hvis noen misforsto) Endret 6. juni 2008 av Urinator Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Hm... hvis jeg må kødde med drivere så blir det ikke ps3kontroller denne gangen. Blir nok så jeg går for en Logitech Cordless Rumblepad 2. Nå som feriepengene har kommet og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå