Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er desverre et problem med TV-tool. Det er shareware :( Etter du har sett i 15 min går programmet av av seg selv Og du må ta det på igjen manuelt... :evil:

Hvordan "cracker" jeg det? (det er et utrolig kjekt program...)

Eller eventuellt et lignende freeware program? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som "alle" vet er det mye kjekt å finne på kazaa(iallefall tvtool), hvis du ikke får altalavista.box.sk søkemotoren til å oppfylle dine ønsker.

Kan da ikke bli utestengt for å si kazaa eller astalavista... :roll:

(edit: insane stor avatar du har foresten robertz)

Lenke til kommentar

Men i alle dager da - programmet koster under hundrelappen...

Synes du det er så kjekt så spør mamma'n din om litt ekstra cash på neste ukelønn, så kan du jo kjøpe deg det.. Det beste med det er jo at du slipper å spørre mamma om du kan låne telefonlinja litt for å laste ned cracken.. JoooHooo :woot:

Lenke til kommentar
hehe :D joda... Ikke så dyrt akkurat, men:

1. må oppgi kredittkort nummer

2. må vente lenge på på pakken.

Hadde tatt 5 min hadde jeg hatt den rette cracken vettu... :D

Bullcrap og atter bullcrap.

Fikk keyen og siste versjon i mail 2 dager etter å ha overført penga via nettbanken.

Kjøp det hvis du liker det. Dette virker som det er, og du får alle oppgraderinger med på kjøpet!

- I motsetning til mye annet crap som koster skjorta og krever haugevis med servicepacks for å funke...

Hadde windows funka og inkludert alle oppgraderinger (eller oppgradering kosta ca kr 500) ville nok flere kjøpt det...

[edit: Rævva gramatikk]

Lenke til kommentar

man bruker ikke crack til tvtool. gå på mirc, på undernet, og på kanalen #cracks . der søker du etter tvtool, og vips, det er ferdig registrert.

ikke det at jeg bruker det, for jeg trenger ikke serialen, pluss at det er ulovlig, både i/av norsk lov og hw.no's retningslinjer.

det var vel kanskje litt dumt at jeg skrev dette innlegget her... :-?

tar sjansen uansett jeg! :lol:

Lenke til kommentar

Hva skjer'a :)

Hvor er moderatorene ????

Når et program er bra bør man kjøpe det. Iallefall når det er såpass rimelig. Det kan jo være at du har lyst på versjon 7.0 når den engang kommer. Men hvis ingen kjøper programmet så er det slett ikke sikkert at 7'ern kommer i det heletatt... :(

Så moralen er : If you dig it - Buy it :lol:

Jøss, i dag var jeg i det moralske hjørnet gitt :wink:

Have a nicer day than yesterday!

Lenke til kommentar
Må le litt av deg...hvis ikke du funner crack til tv-tool utifra denne tråden eller på egenhånd, ja har du mindre kunnskaper enn morra mi! :wink:

:lol::lol::lol:

Helt enig. Klarer du ikke å finne cracken med så mye hjelp, så fortjener du den ikke overhodet. :p

Lenke til kommentar

Enig med folket i at du burde kjøpe dersom varen er bra nok til at du vil bruke den. Men det absolutt store men'et i denne sammenhengen er at man faktisk trenger TV-tool for å få et nvidia basert grafikk-kort til å fungere tilfredstillende med sin innebygde tv-utgang. FY nvidia!!

ATi er mye bedre på dette området :woot:

Andy

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bruke TV Tool i det hele tatt egentlig. Det var nyttig før når det ikke var skikkelig driversupport for TV i nvidia driverene eller du ikke hadde mulighet for dualscreen. Dersom du har et skikkelig GF4 kort har du ikke bruk for TVtool. Totalt bortkasta penger hvertfall dersom du har tenkt å kjøpe (noe du heldigvis ikke tenkte på dog... :lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...