Groening Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 20 000 har sett en av mine dårlige videoer på youtube. Det er en film der jeg spiller en dårlig versjon av Zelda themen på iAno (iPhone program). er link. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Barnemat! Har snart 120 000 seere på min første video! hehe.... Filmene Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ti hi, sjekk denna her da: Se filmen hos Youtube Slå den om du kan. Videoen må være like teit da Edit: Har 210,737 views totalt på mine videoer. Men 120,000 på én er impressive Endret 4. juni 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 lol! ikke for å være stygg, men det var jo faktisk horibelt Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 No kidding, la den opp 5 min etter jeg noen lunde lærte sangen. Har sagt siden begynnelsen at jeg skal legge opp en som faktisk er brukbar pluss flere sanger, men har aldri satt meg ned for å filme. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 er sikkert mange som har søkt på "iPhone"... så fant de sikkert ikke så mange andre enn din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå