RBW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I morgen starter verdens nest største datamesse – Computex Taiwan. Les mer Lenke til kommentar
Cactus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gleder meg til å følge denne messen altså Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg forventer noen at OLED-produkter blir stilt ut. Jeg håper også at Canon har ne SED klart, og forhåpentligvis sier noe om når de skal på markedet. (2009??) Både Intel og AMD har nye platformer for bærbare, så her blir det nok stort fokus. SSD er stadig mer i vinden, så det blir nok en del nye enheter. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg forventer at vi får se første testene av Nehalem. Mye fra både AMD og Intel som er ventet å bli vist, så meget spennende! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Veldig bra at hardware.no stiller opp! Jeg venter også på Nehalem test, og gjerne ATI 4870 Veldig bra at hardware.no stiller opp! Jeg venter også på Nehalem test, og gjerne ATI 4870 Lenke til kommentar
Neloth Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 SSD toget tar opp fart, håper MLC flash får mer fokus. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Regner med at den nye Thinkpad T-400 og T-500 dukker opp - muligens sammen med W-500 og W-700. Det avhenger nok av hvordan de ønsker å tyne mediainteressen.Eventuell X-200 og X-400 dukker vel ikke opp før til høsten. Lenke til kommentar
tommyjo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det var da noe dritt... Befinner meg i Shanghai-området og drar ikke sørover mot Taipei før om en uke. Men da er det vel slutt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg håper at det kan taes MASSE bilder fra messa og gjerne videosnutter. Forrige dekningene av de forskjellige messene har vært ganske trist sånn rent bildemessig syns jeg men kan hende en blir overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå