AfterGlow Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Den nye Terminator-filmen går for low-tech-roboter. Les mer Lenke til kommentar
9nja Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 fett, da har jo menneskene (nesten) en sjanse Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Råfett! Dette kan jo bli braksuksess! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Når jeg så Terminator 2 første gang (hadde ikke sett enern først) hadde jeg lyst på en film som skildret krigen litt bedre. Dette blir jo helt knall, hvis de får det til da. Handlingen er i allefall lagt dit jeg vil ha den. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Men selve atmosfæren og stilen Terminator 1 har , er en umulig oppgave og gjenskape Om de da ikke finner fram sine 80talls kamera og tar en spansk en Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Nøyaktig hva er det dere gleder dere til? En barnevennlig Terminator film? De har allerede fucka opp kraftig med den tredje filmen og nå kommer den fjerde som blir siste spikeren i kista, imho. Ser på Terminator serien akkurat som på Alien serien, de 2 første filmene i begge er helt fantastiske og så... så er det ikke stort å si. Endret 2. juni 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Bare denne gang har vi Bale, eight? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Vi håper på at de tar en ny retning nå som det er en ny trilologi. *evig optimist* Endret 3. juni 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Bare denne gang har vi Bale, eight? Ja og det trekker naturligvis veldig mye opp for min del også, men det faktum at han ikke har hovedrollen er veldig synd. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Tv serien har ihvertfall så langt vært helt fantastisk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Helt fantastisk er vel å ta litt i. Men den har absolutt ikke vært dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg