Stangern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lærerne i oppegård kommune er tatt ut i streik, så vi har fri fra skolen! Streiken kan bli langvarig, kanskje faktisk helt frem til sommerferien Så jeg håper jeg kan si at jeg har starta sommerferien min allerede nå Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Herlig:p Vet du noe om noen andre kommuner? Evt. en side med info på? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har hatt fri i snart 2 uker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Går jo bare utover dere selv da. Ifjor hadde jeg siste skoledag 6juni, heller det enn to uker fri for så å ha eksamener midt i juni Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Allerede hatt skriftlig eksamen, og mest sansynlig blir den muntlige eksamen fjernet siden vi ikke får forberedelses tid. Eneste jeg er redd for er at jeg ikke får standpunkt karakterene mine, slik at jeg må søke med forgje halvårs karakterer til vidergående. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Heldiggrisen!! Vi blir kansje tatt ut i slutten av neste uke Endret 3. juni 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Ja søren heller! Streiken er over... tilbake til skolen Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja søren heller! Streiken er over... tilbake til skolen hahahahahahahahahahahahahahahahahaahaxD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå