hjemmepcfan Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Klokken nede i høyre hjørnet på datamskinen går feil. Selv om jeg stiller den rett blir den automatisk feil igjen Kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Klokken nede i høyre hjørnet på datamskinen går feil.Selv om jeg stiller den rett blir den automatisk feil igjen Kan noen hjelpe meg??? Det første som hjelper er å roe seg ned, eller i det minste gi inntrykk av at du er rolig. Det andre er å skru av automatisk oppdatering av tid. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Eller så kan BIOS batteriet være tomt Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Eller så kan BIOS batteriet være tomt da pleier maskina mase om det i oppstarten Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg gjetter at du har satt på automatisk oppdatering av tid, og valgt feil tidssone :wink: Lenke til kommentar
hjemmepcfan Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Åssen slår jeg av automatisk oppdatering av tid da? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 kjøp windows for dummies på nærmeste bokhandler :oops: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Åssen slår jeg av automatisk oppdatering av tid da? Se om du finner dato og klokkeslett på; Start> innstillinger>kontrollpanel>dato og klokkeslett :wink: Lenke til kommentar
hjemmepcfan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Eller så kan BIOS batteriet være tomt da pleier maskina mase om det i oppstarten Det er noe maskinen maser om i oppstarten og jeg må trykke F1 for å komme videre Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Neste gang maskina masser om noe. Prøv å les det. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kjøp windows for dummies på nærmeste bokhandler Unødvendig! Neste gang maskina masser om noe. Prøv å les det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå